پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا در حال مذاکره برای تمدید قرار داد مسی : جهش زیاد دستمزد او !

کد خبر : 98560  |  زمان ارسال : دوشنبه 19 اسفند 1398
50 میلیون یورو در سال !

اختصاصی بارسا نیوز - قرار داد لئو مسی ژوئن 2021 به اتمام میرسد هرچند خود بازیکن هم گفته است که در بارسا میماند , مذاکرات برای تمدید قرار داد وی بنظر می رسد شروع شده است.

 

طبق گزارش نیکوولو شیوا روزنامه نگار ایتالیا باشگاه بارسلونا مذاکرات با لئو مسی برای تمدید قرار دادش را شروع کرده اند و بنظر میرسد این تمدید قرار داد تا 2023 خواهد بود.

 

احتمالا حقوق بازیکن آرژانتینی 50 میلیون یورو در سال خواهد بود و مذاکرات بین دو طرف در حال انجام است , غول های کاتالانی قصد دارند که یک تیم رقابتی را برای لئو مسی قرار دهند تا بتوانند از آخرین حضور لئو مسی در دنیایی فوتبال نهایت استفاده را بکنند , و بدیهی است که به عنوان امنیت وی این موضوع اولین گزینه روی میز باشد.

 

در گزارش های اولیه گفته شد که لئو مسی قرار است تا 2021 در بارسا بماند و بعد از آن یک قرار داد مادام العمر با بارسا امضا کند البته همانند اینیستا او در پایان هر فصل امکان خروج از تیم را داشته باشد. مسی برنده شش توپ طلا شده است و اکنون 16 امین لالیگا خود را با این تیم میگذراند و از نظر آمار او رهبر مطلق تیمش است.

 

در تابستان گذشته گزارش های مبنی بر علاقه بکهام به مسی برای بردن او به اینتر میامی فاش شد البته وی فقط به مسی علاقمند نبود و در حال کار روی سایر گزینه های بارسا از جمله پیکه و بوسکتس و لوئیس سوارز هم است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.