پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لیست بازیکنانی که بهترین شانس را برای کسب توپ طلای 2020 دارند ( بخش اول )

کد خبر : 98573  |  زمان ارسال : دوشنبه 19 اسفند 1398
لیست بازیکنان از 20 تا 11

اختصاصی بارسا نیوز - بازی های حساس فوتبال اروپا در حال پیگیری است و با گذشت 9 ماه از فوتبال بازیکنان برتر در حال آماده سازی خود برای تصاحب توپ طلای 2020 هستند . لئو مسی برنده شش توپ طلا در سال گذشته تایید کرد که برای برنده شدن در این جایزه لزومی نیست که شما حتما برنده لیگ قهرمانان اروپا باشید . بنابر این بازیکنانی که امسال در لیگ قهرمانان اروپا موفق به کسب این قهرمانی نشوند برای توپ طلا خود را کماکان آماده خواهند کرد.

 

سایت گل با توجه به عملکرد بازیکنان طی دیدار های اخیر لیست 20 بازیکن برتری که امسال شانس کسب توپ طلای 2020 را دارند را منتشر کرده است که ما در این پست از شماره 20 تا شماره 11 را بررسی خواهیم کرد.

 

شماره 20 :  یوسیپ ایلیچیچ

آیا ایلیچیچ می تواند برنده توپ طلای امسال شود ؟ احتمالا خیر اما ایا او لایق حضور در این لیست است ؟ قطعا بله !

10 گل و 5 پاس گل در 10 بازی اول فصل خودش گویای همه چیز است , ایلیچیچ با 32 سال سن نشان داده است که هنوز هم یکی از بهترین بازیکنان کره زمین است!او با آتالانتا موفق به درخشش های زیادی شده است و تا مرحله 1/47 لیگ قهرمانان اروپا هم رسیده است ( باتوجه به برد خوب ان ها در بازی رفت )

شماره 19 : فن دایک 

فان دایک در سال 2019 در رده دومین بازیکن برای توپ طلا قرار گرفت و این جایزه را تنها به لئو مسی باخت , البته اختلاف این دو کم بود باتوجه به شکل بازی های لیورپول وظایف او در خط دفاعی دشوارتر از گذشته شد و علارغم 1 گل در هفت بازی اول سال در یک ماه گذشته لیورپول سه باخت پیاپی را تجربه کرده است و به همین دلیل اوضاع خط دفاعی آن ها دیگر همانند گذشته خوب بنظر نمی رسد اما قطعا او یکی از بهترین مدافعان برای این لیست است.

شماره 18 : چیرو ایموبیله 

ایموبیله صدر نشین کفش طلای اروپای امسال با 27 گل است و همچنین این فصل آن ها کاملا برای سری آ به عنوان یک مدعی ظاهر شده اند , اگر او برنده این توپ طلا نشود احتمالا قهرمانی در لیگ ایتالیا یا کفش طلا را و یا درخشش در یورو 2020 با ایتالیا را کاملا تجربه خواهد کرد.

شماره 17 : کاسمیرو

با کنار زدن بنزما کاسمیرو هافبک رئال مادرید مهمترین بازیکن برای رئال و زیدان است نمایش درخشان او در الکلاسیکو به حضور او در این لیست کمک کرده است هرچند آن ها برای ادامه در لیگ قهرمانان اروپا با یک سد به نام منچستر سیتی برخورد کرده اند اما در اینده او بین یکی از بهترین های این فصل قرار خواهد گرفت.

شماره 16 :پائولو دیبالا 

این بار نوبت به دیبالا در تورین است , چرا که او از یک بازیکن نامطمئن در تابستان به ارگان اصلی تیمش در سه پیروزی اخیر یوونتوس تبدیل شده است گل فوق العاده او در بازی یکشنبه یوونتوس مقابل اینتر به تیمش کمک کرد تا فاصله را با رقبا افزایش دهند و آمارش را در این فصل به 4 گل و7 پاس گل افزایش دهد با فرا رسیدن کوپا آمریکا در سال 2020 دیبالا این فرصت را پیدا خواهد کرد که وارد بهترین بازیکنان در سال 2020 شود.

شماره 15 : محمد صلاح 

7 گل در 10 بازی اول فصل برای محمد صلاح نشان دهنده این است که صلاح در حال بازیابی خود در خط مله لیورپول برای کلوپ است  با وجود این آن ها باید در بازی برگشت مقابل اتلتیکو در حالی برنده بازی باشند که بازی رفت را با نتیجه 1 بر 0 باخته اند اما همه این ها مانع از قرار گرفتن این بازیکن در لیست بهترین های این فصل نخواهد شد.

شماره 14 : سرخیو آگوئرو 

9گل در 11 بازی ابتدای سال که یکی از این گل ها باعث اولین قهرمانی سیتی در سال 2020 بود نشان داد که علارغم بالا رفتن سن این بازیکن اما اثری از کند شدن درخشش او دیده نمی شود. اینکه او در بازی رفت مقابل رئال مادرید در ترکیب قرار نگرفت نمیتواند مانع از درخشش او در اروپا برای بازی های 1/4 در این رقابت ها باشد.

شماره 13 : جوردن هاندرسون 

مدتی بود که مخالفان او را احاطه کرده بودند اما بالخره ویژگی های او در هافبک و به عنوان کاپیتان و رهبر تیم در سال 2020 پدیدار شد حتی بسیاری معتقد هستند او به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر امسال انتخاب خواهد شد , همانند همه بازیکنان لیورپول مقابل اتلتیک مادرید او هم چندان درخششی نداشت اما مشخص است که از هندرسون کار های بیشتری برخواهد آمد.

شماره 12 : برونو فرناندز

این همان بازیکنی بود که یونایتد ها میتوانند به او امیدوار باشند , سه گل و سه پاس گل در هفت بازی ابتدای برای یونایتد خود نشان دهنده همه چیز است و درخشش او در یونایتد حتی وی را به یکی از بازیکنان برتر لیگ قهرمانان برای فصل اینده کرده است ! , با حضور این تیم در لیگ اروپا و با داشتن برونو بنظر میرسد این تیم میتواند در این رقابت ها کاملا مدعی باشد.

شماره 11 : تیمو ورنر 

ورنر در لایپزیگ کاملا درخشیده است و خود را به یکی از ترسناک ترین مهاجمان اروپا تبدیل کرده است او در مقابل تاتنهام کاملا برنده بود و قرار است در تابستان حتی به لیورپول هم برود که میتواند درخششی بهتر از گذشته داشته باشد. او کاملا مدعی این لیست است.

 

 

بخش دوم گزارش (10 تا 1 ) بزودی در سایت بارسا نیوز منتشر خواهد شد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.