پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لیست بازیکنانی که بهترین شانس را برای کسب توپ طلای 2020 دارند ( بخش دوم )

کد خبر : 98574  |  زمان ارسال : سه شنبه 20 اسفند 1398
لیست بازیکنان از 10 تا 1

اختصاصی بارسا نیوز - بازی های حساس فوتبال اروپا در حال پیگیری است و با گذشت 9 ماه از فوتبال بازیکنان برتر در حال آماده سازی خود برای تصاحب توپ طلای 2020 هستند . لئو مسی برنده شش توپ طلا در سال گذشته تایید کرد که برای برنده شدن در این جایزه لزومی نیست که شما حتما برنده لیگ قهرمانان اروپا باشید . بنابر این بازیکنانی که امسال در لیگ قهرمانان اروپا موفق به کسب این قهرمانی نشوند برای توپ طلا خود را کماکان آماده خواهند کرد.

 

سایت گل با توجه به عملکرد بازیکنان طی دیدار های اخیر لیست 20 بازیکن برتری که امسال شانس کسب توپ طلای 2020 را دارند را منتشر کرده است که ما در این پست از شماره 10 تا شماره 1 را بررسی خواهیم کرد.

 

بخش اول این مطلب را میتوانید اینجا بخوانید .

 

شماره 10 : سرگی گنابری

با به ثمر رساندن دو گل در دیدار اخیر لیگ قهرمانان برای تیمش او را به یکی از بهترین بازیکنان اروپا تبدیل کرده است که در جوایز فردی شانس زیادی برای تصاحب داشته باشد , در 8 بازی در بوندس لیگا او 5 گل و 3 پاس گل داشته است و به علاوه به عنوان یک بازیکن کلیدی برای بالا آوردن تیم فلیک در بوندس لیگا و لیگ قهرمانان بوده است.

شماره 9 : نیمار 

برای اولین بار طی سه سال گذشته به نظر میرسد نیمار در حال تبدیل شدن به یک بازیکنی است که موجب برنده شدن پاری سن ژرمن در جام ها شود , اما لازم به گفتن نیست برای اینکه بتواند در لیست 10 بازیکن برتر این لیست باقی بماند باید کار های بیشتری را انجام دهد , او در ابتدای سال 8 گل در 9 بازی برای تیمش به ثمر رساند اما اگر توخل نتواند تیم اسبق خود در لیگ قهرمانان را ببرد احتمالا در این لیست حذف خواهد شد.

شماره 8 : سادیو مانه 

او بهترین بازیکن لیگ برتر محسوب می شود بسیاری معتقد هستند که مانه اکنون قطعه مهم لیورپول است حتی اگر او در ابتدای سال تنها 4 گل به ثمر رسانده باشد , تعویض او در نیمه اول مقابل اتلتیک مادرید باعث خدشه دار شدن عملکرد او خواهد شد اما اگر او بتواند تیمش را در بازی برگشت به میدان بازگرداند وی دوباره در لیست بهترین بازیکنان دریافت توپ طلای 2020 قرار خواهد گرفت.

شماره 7 : کیلیان ام باپه 

دوازده گل در بازی های ابتدای سال باعث شد او خیلی سریع به بهترین گلزنان لیگ فرانسه برسد اما انطور که در پاریس هم مشخصا است تنها لیگ قهرمانان است که برای این تیم اهمیت دارد اگر ان ها با شکست دورتموند بتوانند در صحنه بمانند شانس خوبی برای توپ طلا خواهد داشت اما اگر حذف شوند شانس او به شدت پایین می آید

شماره 6 : جیدون سانچو

سانچو از تابستان در 8 بازی گذشته در یک بازی یا یک گل زده است یا یک پاس گل داشته است و تیم فاوره را کاملا در کورس قهرمانی نگه داشته است , او یکی از عوامل پیروزی دورتموند مقابل psg بود با مصدومیت چند نفر از بازیکنان انگلیس احتمالا او فرصت خوبی در یورو 2020 هم خواهد داشت.

شماره 5 : لئو مسی 

علارغم عدم گلزنی در 3 بازی پیاپی برای بارسا و همچنین عدم درخشش در الکلاسیکو های اخیر و حتی متوقف شدن تیمش مقابل ناپولی رده ششمی سری ا باعث نشده است که شانس او برای تصاحب توپ طلای امسال چندان پایین بیاید , اگر لئو مسی دوباره بلند شود به راحتی میتواند بارسا را در هر دو رقابتی که تیمش در آن باقی مانده است را قهرمان کند , یا با گرفتن کوپا 2020 هفتمین توپ طلای خود را بدست آورد و اگر هیچ یک از این ها رخ ندهد بی شک امسال یکی از کم فروغ ترین سال های مسی در طول دوران حرفه ای اش محسوب خواهد شد.

شماره 4 : ارلینگ هالند

در ابتدای سال 2020 احتمالا کم تر کسی او را به عنوان یکی از شانس های توپ طلای امسال میدید اما درخشش طوفانی او در 6 ماه گذشته کاملا او را به یکی از بازیکنان مدعی این جایزه بدل کرده است , او پس از یک نیم فصل عالی در سالزبورگ با انتقال به دورتموند درخشش خود را حفظ کرد و یکی از ارگان های اصلی تیمش برای شکست psg بود.

شماره 3 : کریستیانو رونالدو 

13 گل در 10 بازی گذشته برای یوونتوس و همچنین یکی از مهمترین ارگان های تیم برای بالا نگه داشتن یووه در صدر سری آ بوده است با این حال شکست آن ها قابل لیون باعث شک و شبه های درباره سطح او و تیمش در مرحله 1/8 لیگ قهرمانان شده است و اگر نتوانند صعود کنند بعید به نظر میرسد که رونالدو بتواند به رکورد مسی در تعداد توپ طلاهایش برسد.

شماره 2 : روبرت لواندوفسکی

او در حال حاضر ممکن است به علت مصدومیت چند ماهی دور از میادین باشد اما پیدا کردن یک بازیکن بهتر از لواندوفسکی در اروپا اکنون کاملا دشوار است , او یکی از ارگان های اصلی تیمش برای صدر نشینی در بوندسلیگا امسال بوده است و تقریبا با گلزنی های خود تیم آلمانی را به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا هم برده است و صعود تیمش را تضمین کرده است.

شماره 1 : کوین دی بروینه

ممکن است دی بروین با تیمش به مقام سومی در لیگ برتر امسال برسد اما درخشش های او و تاثیر گذاری های او در بازی های این فصل سیتی بدون شک غیر قابل چشم پوشی است , عملکرد درخشان او در برنابئو مقابل رئال مادرید و زدن یک گل به آن ها این سطح را درخشان تر هم کرده است او همچنین فرصتی خوبی هم با بلژیک در یورو 2020 دارد , بهترین هافبک فعلی جهان ممکن است به تازگی در مسیر اوج خود باشد اوجی که امسال به بزرگی حد خودش رسیده است.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.