پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : در این 2 هفته چه بازی های را از بارسا نگاه کنیم؟!

کد خبر : 98646  |  زمان ارسال : شنبه 24 اسفند 1398
میتوان به چند بازی گذشته رجوع کرد

اختصاصی بارسا نیوز - بارسا حداقل تا 2 هفته دیگر هیچ بازی دیگری در پیش ندارد و با توجه به شیوع ویروس کرونا ممکن است که مدت زیاتر هم شود , اما در این مدت ما میتوانیم چه بازی های را از بارسا نگاه کنیم؟

 

در زیر لیست 10 بازی را که شما میتوانید در این روز ها نگاه کنید را قرار داده ایم . شما در یوتیوب میتوانید با تایپ هر کدام از بازی ها بازی کامل ( 90 دقیقه ای)  آن را نگاه کنید.

 

10 : بارسلونا 7 - 1 بایرلورکوزن 

لئو مسی در این بازی به اولین بازیکنی تبدیل شد که توانست در یک بازی لیگ قهرمانان اروپا 5 گل بزند , البته که این بازی فقط درباره لئو مسی نیست شما میتوانید بازی چشم نواز بارسا را هم در این بازی ببینید.

9: رئال مادرید 2 - 3 بارسلونا

احتمالا این بازی یکی از جذاب ترین الکلاسیکو های اخیر در 5 سال گذشته باشد , گل دقایق آخر لئو مسی و خوشحالی جالب او میتواند یکی از دلایل دیدن این بازی باشد.

8 : بارسلونا 3 - 0 بایرن مونیخ

شکست بایرن مونیخ پپ گواردیولا در نوکمپ آن هم با گل های بی نظیر لئو مسی در این بازی , بخصوص صحنه ای که لئو کاملا دفاع بایرن را از هم پاشید . این بازی را از دست ندهید

7: آرسنال 1 - 2 باسلونا

دیدن دوباره رونالدینیو و اتوئو و پویول و جوانی های اینیستا , این دومین جام اروپایی بارسا بود , این بازی ارزش دیدن زیادی دارد.

6. بارسلونا 2 - 0 رئال مادرید ( نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا )

بازی که ارزش دیدن زیادی دارد , در آن بازی بارسلونا موفق شد رئال مادرید را از رقابت ها حذف کند پیروزی دل چسب پپ مقابل مورینیو و بازی چشم نواز بوسکتس در این بازی ارزش دیدن آن را چند برابر میکند.

5. بارسلونا 2 - 0 یونایتد ( فینال رم )

 در این بازی بود که پپ کاملا خود را ثابت کرد او با بازیکنان جوان و بوسکتس 20 ساله توانست یونایتد را شکست دهد , بازی یحی توره هم در این بازی چشم نواز بود

4. بارسلونا 6 - 1 پاری سن ژرمن 

نتیجه این بازی خود گویای همه چیز است , بزرگترین کامبک تاریخ فوتبال را هرگز از دست ندهید هیچکسی نمیتواند پیش بینی کند که دل هوادران بارسا در آن شب چگونه بود , این بازی را هرگز از دست ندهید همین!

3.  بارسلونا 3 - 1 یونایتد ( فینال لیگ قهرمانان اروپا )

بازهم پپ و فرگوسن به هم رسیدند و بازهم پپ برنده بازی شد , در آن بازی هر سه مهاجمین بارسا با پاس گلهای  هر سه هافبک بارسا گلزنی کردند ! جذابیت این بازی با گل زیبای لئو مسی چشم نواز تر هم خواهد بود..

2. رئال مادرید 2- 6 بارسلونا

در این بازی آغاز گر پشت شماره 9 کادب لئو مسی بود , همچنین بارسا بعد از آن بازی رسما به تیم مسلط لالیگا برای سال های بعد تبدیل شد.

1. رئال مادرید 0 - 5 بارسلونا 

این اولین الکلاسیکو ژوزه مورینیو بود و بهترین نمایش بارسا در الکلاسیکو های تاریخ این رقایت ها هم بود . حرکت آخر جرارد پیکه در آن بازی بعد ها به یک نماد برای هوادران تبدیل شد

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.