پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا میخواهد از دست دمبله خلاص شود

کد خبر : 98669  |  زمان ارسال : دوشنبه 26 اسفند 1398
دمبله به خروج نزدیک است

اختصاصی بارسا نیوز - عثمان دمبله آینده ای در نیوکمپ ندارد.

 

طبق گزارش as ، عثمان دمبله یکی از ناکام ترین خرید های تاریخ که از دورتمند با 105 میلیون یورو + 40 میلیون متغییرات راهی بارسلونا شد هرگز نتوانسته ارزش های خود را ثابت کند. در این سال ها دمبله دیدار های زیادی را به علت مصدومیت از دست داده و حالا نیز مصدوم است.

 

شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی رقابت ها و لیگ های اروپایی شده که این مسئله شاید به بازگشت زود هنگام بازیکنانی چون هازارد یا لوئیز سوارز کمک کند اما دمبله در این زمینه هیچ شانسی ندارد چرا که مصدومیت دمبله برای 6 ماه است و فصل برایش در هر شرایطی تمام شده است.

 

بارسلونا میخواهد از شر عثمان دمبله خلاص شود

 

امضا با فرانسیس ترینکائو در بازار زمستانی بسیار غافلگیر کننده بود. ترینکائو بعد از اینکه انتقالش به نیوکمپ قطعی شد در هر بازی برای تیمش براگا به خوبی کار میکند و اخیرا نیز موفق شده در سه دیدار متوالی گلزنی کند. حالا همه از وی انتظارات بالایی برای درخشش در بارسلونا دارند.

 

این مهاجم 21 ساله سرعت و تکنیک بالایی دارد و در پرتقال او را به کریستیانو یا فیگو مقایسه میکنند. بعد از نهایی شدن این انتقال اسطوره های فوتبال پرتقال از این اقدام بارسلونا برای جذب ترینکائو حمایت کردند و باور دارند که بارسلونا یک سرمایه گذاری موفق انجام داده است.

 

 

ترینکائو در ماه های اخیر سران بارسلونا را نسبت به پیشرفت احتمالی در این باشگاه خوشبین کرده است. همه چیز نشان میدهد که بارسلونا میخواهد به هر شکل از دست دمبله خلاص شود و شاید داستان فروش کوتینیو برای دمبله نیز رخ بدهد. دمبله در سال های اخیر به شدت هواداران و تیم مدیریت را نا امید کرده و دیگر شانسی برای ادامه ندارد. بارسلونا ترینکائو را به عنوان جانشین دمبله جذب کرد و حالا همه امیدوار به درخشش این پدیده برزیلی هستند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.