پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اینتر میلان شرایط جذب آرتور ملو را بررسی میکند !

کد خبر : 98684  |  زمان ارسال : سه شنبه 27 اسفند 1398
کونته به ملو علاقه دارد

اختصاصی بارسا نیوز - لاتارو فصل آینده در بارسلونا خواهد بود.

 

طبق گزارش اسپورت ، در ایتالیا بخری اعتقاد دارند که لاتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی در تابستان راهی نیوکمپ میشود. حالا توتو اسپورت گزارش های جدیدی در مورد این رابطه منتشر کرده است. در این گزارش آمده که کونته سرمربی اینتر علاقه زیادی به جذب آرتور ملو دارد این در حالی بود که در روز های گذشته رسانه ها عنوان کرده بودند که امکان دارد که آرتورو ویدال وارد این معامله شود اما حالا گزارش نشان میدهد که این سرمربی به خصوصیات این هافبک جوان برزیلی علاقه بیشتری دارد.

 

اینتر میلان قیمت لاتارو را 150 میلیون یورو اعلام کرده که بسیار بالا است و حالا بارسلونا با وارد کردن برخی از بازیکنان سعی میکند که قیمت این معامله را کاهش دهد. باشگاه بلوگرانا در تابستان قبلی برای جذب نیمار چنین تلاش هایی انجام داده بود اما در نهایت بی نتیجه بود.

 

آرتور ملو که با 31 میلیون یورو از گرمیو راهی بارسلونا شده در این مدت بالا و پایین زیادی داشته هر چند که همیشه یکی از بازیکنان اصلی گروه بوده است. ملو در 23 سالگی نسبت به آرتورو ویدال در 32 سالگی بسیار دوست داشتنی تر است هر چن که برزیلی مشکلات جسمانی زیادی دارد.  مذاکرات برای جذب مارتینز بسیار سخت و طولانی خواهد بود چرا که باشگاه های بزرگ زیادی نیز خواهان وی هستند. بازیکن خود شخصا علاقه زیادی دارد تا در کنار هم وطنش لئو مسی بازی کند.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.