پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسا درباره کوتینیو یک تصمیم جدید گرفته است

کد خبر : 98688  |  زمان ارسال : چهارشنبه 28 اسفند 1398
یک فصل قرضی دیگر در هر تیمی که او بخواهد !

اختصاصی بارسا تیوز - فلیپ کوتینیو با جنجال زیادی به بارسا وارد شد اما هرگز درخشش خود را نداشت تا جای که باشگاه مجبور شد او را به بایرن مونیخ بفرستد.

 

طبق گزارش اسپورت باشگاه کاملا مطمئن است که باشگاه بایرن مونیخ بند اختیاری 120 میلیون یورویی کوتینیو را فعال نخواهد کرد , حتی این تیم حاضر نیست برای این بازیکن 90 میلیون یورویی که بارسا برای کوتینیو در نظر گرفته شده است را هم بپردازد , بایرن مونیخ بعید است که خرید های گران قیمتی انجام دهد , تاریخ این باشگاه نشان میدهد که آن ها هرگز خرید های گران قیمتی نخواهند داشت بنابر این بارسا از همین الان به دنبال بازگشت کوتینیو و فکر کردن درباره سرانجام آینده او است.

 

باشگاه بارسا از شرایط کوتینیو آگاهی دارد برای همین قیمت او را از 120 به 90 میلیون یورو کاهش داده است از این مقدار کمتر در حال حاضر بارسا دچار ضرر مالی زیادی خواهد شد , با توجه به بازگشت او به بارسا این تیم در نظر دارد که یک باشگاه دیگر را برای این ستاره ناموفق دنیای فوتبال پیدا کند.

 

شواهد نشان میدهد که لیگ برتر مقصد بعدی او در تابستان و فصل آِینده خواهد بود بارسا مطمئن است که هیچ تیم لیگ برتری اکنون 90 میلیون یورو برای کوتینیو هزینه نمیکند برای همین بارسا در نظر دارد معامله همچون معامله با بایرن مونیخ را پیشنهاد دهد تا با استفاده از آن کوتینیو یک فصل قرضی البته با پرداخت پول نقدی  و با بند خرید اختیاری به یک باشگاه لیگ برتری بپیوندد.

 

بارسا اکنون با انتقال قرضی ضرر ایجاد شده از این خرید را تا حدود زیادی کاهش داده است و پیشبینی میشود که در تابستان 2021 باشگاه این ضرر را تا حدود زیادی کم کند به گونه ای که بتواند کوتینیو را تا 60 میلیون یورو هم بفروشد و ضرر به باشگاه وارد نشود.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.