پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پای یک بازیکن جدید به معامله لاتارو مارتینز باز شد !

کد خبر : 98693  |  زمان ارسال : چهارشنبه 28 اسفند 1398
رسانه های ایتالیایی خبر از اضافه شدن دمبله به معامله لاتارو مارتینز میدهند

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا برای تابستان برای لاتارو مارتینز اقدام خواهد کرد و بنظر میرسد بارسا راهی جز پرادخت بند فسخ او ندارد.

 

طبق گزارش اسپورت باشگاه بارسلونا در بازار نقل و انتقالات تابستان 15 روز فرصت دارد تا معامله لاتارو را با بند فسخ 111 میلیون یورویی انجام دهد . رسانه های ایتالیا و خود باشگاه اینتر از ورود بازیکنان به این معامله استقبال میکند.

 

بعد از آمدن نام های زیادی از بازیکنان بارسا در این معامله اعم از آرتور ویدال , آرتور ملو , سمدو , آلنا , تودیبو و راکیتیچ حالا یک نام جدید به این لیست اضافه شده است , عثمان دمبله !

 

دمبله 22 ساله با ورود جنجالی اش از دورتموند با مصدومیت های بسیار طولانی مواجه شد و همین موضوع مانع از درخشش او در بارسا شد الن هم او به دلیل مصدومیت از ناحیه تاندون حدود 5 ماه دیگر از میادین دور خواهد بود.

باتوجه به ورود احتمالی لاتارو مارتینز و نیمار و همچنین بازگشت لوئیس سوارز و ظهور آنسو فاتی و حضور گریزمان و خرید بریتویت به احتمال بسیار زیاد دمبله جای در ترکیب نخواهد داشت مخصوصا اینکه او بعد از مصدومیت های اخیر از روند منظم خود هم خارج شده است.

 

این گزینه برای باشگاه هم میتواند خوب باشد , باشگاه شرایط مالی خوبی ندارد و با ورود دمبله به ایت معامله میتواند با هزینه کمی این بازیکن را جذب کند از سوی دیگر رفتن خود دمبله به تیمی مدعی برای درخشش و بازبینی او هم لازم است .

 

در هر حال برای تابستان گویا شرایط کاملا پیچیده ای در انتظار باشگاه و هوادران خواهد بود و باید دید که آبیدال و مدیران فنی چگونه میخواهند تیم را برای فصل بعدی تقویت کنند.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.