پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ایوان راکیتیچ : فقط برای بردن آشغال های خانه ام به بیرون میروم / صبح ها معلم هستم و عصر ها فوتبالیست !

کد خبر : 98823  |  زمان ارسال : دوشنبه 4 فروردین 1399
راکیتیچ از دوران قرنطینگی خود میگوید

اختصاصی بارسا نیوز - ایوان راکیتیچ از جمله بازیکنان بارسا است که ویروس کرونا را از همان ابتدا کاملا جدی گرفت و همانطور که خودش هم میگوید به شدت نکات بهداشتی را رعایت میکند.

 

طبق گزارش سایت رسمی باشگاه ایوان راکیتیچ طی مصاحبه ای درباره اوضاع خود در دوران ماندن در خانه صحبت کرده است او میگوید که علاوه بر تمرین سعی میکند که با فرزندانش هم وقت بگذراند.

من این روز ها تنها برای بردن زباله هایم به محل آن که حدود 50 متر از خانه ام دور است به بیرون میروم ! , این تنها کاری است که در طی این روز در بیرون از خانه انجام داده ام.

دو فرزند دختر داری ؟

آن های که فرزند دارن وضعیت ما را میفهمند , ما معمولا ساعت 7:30 تا 8 صبح از خواب بلند میشویم , صبحانه میخوریم و بعد تکالیف بچه ها را به صورت آنلاین بررسی میکنیم , ما صبح ها معلم هستیم و در بعد از ظهر بازی میکنیم

 

تمرین در دوران قرنطینگی؟

در خانه یک سالن بدن سازی دارم و همراه همسرم به تمرین میپردازیم هر روز به سالن بدن سازی مان میرویم بعضی روز ها این کار را هم صبح ها و هم بعد از ظهر انجام میدهیم , دختر ها هم از این لذت میبرن , در سالن بدنسازی یک اتاق بازی هم داریم و وقتی ما مشغول تمرین هستیم بچه ها آن جا بازی میکنند.

او ادامه داد :

با آنتونیو مربی بدن سازی تیم دائم در ارتباط هستم و از او میخواهم که به من بگوید روز ها چه کاری را انجام دهم . تماس های زیادی با او داریم و او در جریان تمام تمرین های ما است.

 

راکیتیچ تنها 1 فصل از قرار دادش با بارسلونا مانده است و انتظار میرود که او در تابستان بارسلونا را ترک کند و بارسا قیمت او را 20 میلیون یورو اعلام کرده است , گفته میشود او میخواهد به سویا باشگاه قبلی خود بازگردد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.