پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رختکن بارسلونا درباره کاهش دستمزد ها اتفاق نظر ندارد / اوضاع رختکن خوب بنظر نمی رسد

کد خبر : 98864  |  زمان ارسال : چهارشنبه 6 فروردین 1399
بازیکنان به سه دسته تقسیم شده اند

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا همانند سایر باشگاه ها بخاطر ویروس کرونا اکنون وارد بحران مالی شده است بخاطر همین بارتومئو چند روز گذشته با کاپیتان های تیم یک جلسه برگزار کرد تا درباره کاهش دستمزد بازیکنان صحبت کند.

 

طبق گزارش اسپورت در حالی که بنظر میرسد کاپیتان ها با این پیشنهاد رئیس باشگاه موافقت کرده اند اما اکنون خبر های از رختکن بارسا به گوش می رسد که می گوید بازیکنان درباره این موضوع موضع های جدی گرفته اند. اکنون رختکن بارسا در این رابطه به سه دسته تقسیم شده است. بارتومئو میخواهد دستمزد ها تا 70 درصد البته برای مدت کوتاهی کاهش یابد.

 

دسته اول از بازیکنان با شرایط فعلی باشگاه کاهش دستمزد را قبول کرده اند و موضوع را به وکیل و ایجنت های خود ارائه کرده اند , هرچند هنوز توافقی صورت نگرفته است اما خود بازیکنان با کاهش دستمزد موقتی خود موافق هستند.

 

دسته دوم اما بازیکنانی هستند که به هیچ وجه این شرایط را قبول ندارند , آن ها درک نمیکنند که چرا رئیس باشگاه درحالی که باید سرمایه های خود را در بازار نقل و انتقالات به بهترین شکل مدیریت کند اکنون به سراغ بازیکنان خودی امده است , بازیکنان میگویند باشگاه خودش در بازار نقل و انتقالات اشتباه کرده است ان ها بازیکنانی را جذب کرده اند که هیچ کمکی به تیم نمیکنند و از طرف دیگر حقوق و دستمزد هم میگیرند , برای همین موارد است که اکنون بارسا بیشترین حقوق را بین سایر باشگاه های دیگر پرداخت میکند آن ها میگویند چرا باید بازیکنان جور اشتباهات باشگاه را بپردازند؟

 

دسته سوم اما منتظر تصمیم نهایی انجمن فوتبالیست های اسپانیا هستند , چند وقت قبل خبری در رابطه با اینکه اگر بازی ها قرار باشد تا ژوئن به اتمام برسد بازیکنان 10 درصد از حقوق خود را کم کنند و اگر قرار باشد تا ماه های بعد از ژوئن هم بازی ها ادامه یابد در حالی که تیم ها هر 48 ساعت یا 72 ساعت یک بازی انجام دهند بازیکنان 10 تا 20 درصد بیشتر از قبل حقوق دریافت کنند البته این شایعات بعدا توسط مدیران لالیگا رد شد اما اینکه آن ها روی این موضوع در حال کار کردن هستند رد نشده است.

 

لئو مسی قبلا 1 میلیون یورو را به کمک برای مبارزه با بیماری ویروس کرونا اختصاص داده بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.