پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسپورت : ویدال قطعا در معامله لاتارو حضور دارد + 3 بازیکن احتمالی دیگر !

کد خبر : 98876  |  زمان ارسال : پنجشنبه 7 فروردین 1399
ویدال قطعا حضور دارد اما مذاکرات برای بقیه هنوز ادامه دارد

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا به دنبال لاتارو مارتینز است اما هنوز نتوانسته است راهی را برای جذب این بازیکن پیدا کند.

 

طبق گزارش امروز اسپورت این منبع تیتر اصلی روزنامه اش را به عناون " معامله لاتارو " اختصاص داده است , بارسلونا به دنبال راهی برای پیدا کردن توافق با اینتر میلان است.

 

بارسلونا در نظر دارد که بازیکنان خودی را در این معامله قرار دهد و بنظر میرسد 4 بازیکن احتمالی هم مشخص شده اند , آرتور وبدال قطعا در این معامله قرار دارد در حالی که ساموئل اومتیتی و ایوان راکیتیچ و جونیور فیرپیو هم میتوانند گزینه های دیگر باشند.

 

با این حال پیشنهاد اینتر میلان آرتور ملو است اما بارسلونا نمیخواهد هافبک خود را از دست دهد بعلاوه ملو هم نمیخواهد بارسلونا را ترک کند , اسپورت میگوید که بارسا بند 111 میلیون یورو ایی این بازیکن را بیش از حد میداند و به دنبال کم کردن این مبلغ با مذاکره با اینتر میلان است تا امکان توافق بر سر یک قیمت مقرون به صرفه را ایجاد کند.

 

روز چهارشنبه بود که دلو اسپورت نام های دیگر از جمله آرتور ملو و ویدال و سمدو و تودیبو و آلنا را به عنوان بازیکنانی ورودی این معامله نام برد .

 

در همین حال روز دوشنبه یکی از منابع ایتالیای فاش کرد که اینتر میلان پیشنهاد 70 میلیون یورویی بارسونا بعلاوه سمدو و ویدال را برای لاتارو مارتینز رد کرده است.

 

بارسلونا لاتارو را به عنوان جانشین مناسب برای لوئیس سوارز انتخاب کرده است او در این فصل 16 گل زده است و 4 پاس گل هم به ثمر رسانده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.