پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گریزمان : فصل بعدی شماره 7 را خواهم پوشید !

کد خبر : 98951  |  زمان ارسال : دوشنبه 11 فروردین 1399
ماندن او قطعی است و نماندن کوتینیو هم قطعی شد ؟

اختصاصی بارسا نیوز - در حالی که شایعات زیادی پیرامون فلیپ کوتینیو و آنتوان گریزمان وجود دارد اما بنظر میرسد باشگاه تصمیم های نهایی را برای این دو گرفته است.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیو آنتوان گریزمان که در بازی آنلاین شرکت eSports  حضور داشته است به چند سوال هواداران خود در طول بازی پاسخ داده است.

 

بازی مورد نظر  League of Legends بود . مهاجم فرانسوی بارسا در پاسخ به یکی از سوالات که درباره شماره پیراهن او بود گفت " میخواهم شماره 7 را بپوشم "

 

گفتنی است که شماره 7 در ابتدا توسط کوتینیو گرفته شده بود و زمانی که او به بایرن مونیخ رفت چون گریزمان اولین بازی اش در سن مامس را با شماره 17 انجام داده بود دیگر نتوانست شماره 7 را استفاده کند.

 

اما این حرف گریزمان به این معنی است که هوادران نباید منتظر بازگشت کوتینیو یا رفتن گریزمان باشند ؟

 

در قسمت دیگر یکی از هواداران درباره شروع لیگ ها از وی سوال کرد : " قرنطینه من خوب پیش میرود اما هیچ کاری فعلا نمیتوان انجام داد دلم برای فوتبال خیلی تنگ شده است , هیچ ایده ای ندارم که کی فوتبال دوباره از سر گرفته خواهد شد و نمیدانم که کی تمرینات را از سر خواهیم گرفت "

 

یکی از هوادران درباره تعویق یورو 2020 از او سوال کرد "  از این تعویق کمی نا امید شدم اما خب برای ما خوب بود چن امسال بازیکنان فرانسه دچار مصدومیت های زیادی شده اند و مصدوم زیادی داشتیم "

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.