سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارتومئو : کاهش دستمزد ها پیشنهاد کاپیتان ها بود / فصل بعدی دوباره شروع خواهیم کرد !

کد خبر : 98960  |  زمان ارسال : سه شنبه 12 فروردین 1399
بازیکنان تحت تاثیر منابع نا معتبر قرار گرفته اند

اختصاصی بارسا نیوز - بعد مدت ها گفتگو لئو مسی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که بازیکنان 70 درصد حقوق خود را با توجه به شرایط این روز های باشگاه کاهش خواهند داد . 20 دقیقه بعد سایت بارسلونا رسما با انتشار بیانیه ای این موضوع را تایید کرد.

 

بارتومئو درباره این موضوع با اسپورت صحبت کرده است 

از همان لحظه اول که این پیشنهاد را مطرح کردیم لئو مسی گفت که این کار باید عملی شود , این نشانه تعهد او نسبت به باشگاه است علاوه بر این کاهش دستمزد ها بازیکنان خودشان پیشنهاد دادند تا 2 درصد دیگر از حقوقشان کم شود تا هیچکسی از باشگاه در این روز ها اخراج و یا به حالت تعلیق در نیاید . اگر این کاهش را عملی نمیکردیم نشانه سوئ مدیریت ما بود

وی ادمه داد :

این کار نشانه سوئ مدیریت باشگاه نیست فقط با توجه به شرایط دشوار کنونی که ویروس کرونا باعث آن شده است رخ داده در کل اوضاع اقتصادی اکنون خراب است و باید اقدامات لازم برای محافظت از باشگاه انجام شود. ما در معرض خطر نبودیم , ما باشگاهی هستیم که بیشترین درآمد را از بین سایر باشگاه ها دارد اما باید درآمد با میزان خرج باشگاه همخوانی داشته باشد . اکنون این درآمد کاهش پیدا کرده است و فصل اینده دوباره شروع خواهیم کرد !

اعتراض مسی نسبت به حواشی اخیر کاهش دستمزد ها :

احتمالا بازیکنان نسبت به افرادی که اطلاعات کاملی در اختیار نداشته اند حالا چه داخل باشگاه و چه در خارج باشگاه و توسط رسانه ها تحت تاثیر قرار گرفته اند , من و گراوو تنها افرادی بودیم که در این باره با بازیکنان صحبت میکردیم و خود من هم تا زمانی که این مورد کاملا مشخص و توافق حاصل نشد درباره اش با رسانه ها صحبت نکردم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.