پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : بارسلونا مذاکرات با کورزوا را شروع کرد !

کد خبر : 99054  |  زمان ارسال : شنبه 16 فروردین 1399
او میتوان با انتقال رایگان به بارسلونا بپیوندد

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا اعتماد خود به فیرپیو را از دست داده است و با توجه به وضعیت مالی باشگاه قدرت خرید باشگاه هم در حدی نیست که بتواند یک جانشین مناسب برای این بازیکن پیدا کند.

 

طبق گزارش اسپورت بارسلونا مذاکرات خود برای کورزوا را شروع کرده است او از ماه فوریه در رادار بارسلونا قرار دارد . بارسلونا از قبل با کیا جورابچیان ایجنت این بازیکن رابطه خوبی برقرار کرده است چرا که او ایجنت کوتینیو و نتو هم هست.

 

بارسلونا میخواهد فیرپیو را در تابستان بفروشد و از پول او برای خرید بازیکنان نظیر لاتارو و نیمار استفاده کند و از سوی دیگر با یک سرمایه گذاری کم بتواند یک جانشین مطمئن برای آلبا پیدا کند , کورزوا یک گزینه ایده آل برای بارسا خواهد بود چرا که قرار داد این بازیکن این تابستان با PSG تمام میشود.

 

این منبع میگوید که کورزوا میخواهد به بارسا بیاید اگر چه بعید است او در بارسا به ترکیب  اصلی راه پیدا کند . بغیر از بارسا او مورد توجه لیورپول و ارسنال و اینتر و ناپولی هم قرار گرفته است ولی این منبع میگوید انتخاب خود کورزوا بارسلونا است.

 

کورزوا در 23 بازی برای PSG یک بار گلزنی کرده و دو پاس گل هم داده است ترانسفرمارکت ارزش فعلی او را 15 میلیون یورو میداند. او پای چپ قوی دارد

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.