پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: برنامه پاریسن ژرمن برای نیمار چیست؟

کد خبر : 99055  |  زمان ارسال : شنبه 16 فروردین 1399
احتمال بازگشت نیمار به بارسلونا وجود دارد

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش اسپورت پاریسن ژرمن برای فروش نیمار با بارسلونا مذاکره میکند.

 

ناصرالخلیفی به دنبال شروع یک پروژه جدید برای پاریسن ژرمن است. چندین بازیکن ازجمله تیاگوسیلوا، کورزاوا، توماس مونیر و... قراردادشان در پایان فصل با تیم پاریسی به اتمام میرسد، پاریسی ها همچنین قصد دائمی کردن بازیکنان قرضی خود یعنی ایکاردی و سرخیو ریکو را ندارند.

 

در اولین قدم آنها میخواهند امباپه را برای فصل بعد داشته باشند و آن را به پردرآمدترین بازیکن جهان تبدیل کند، همچنین با خروج احتمالی نیمار دست پاریسن ژرمن برای افزایش حقوق امباپه بازتر خواهد بود.

 

آنتوان گریزمان میتواند کلید این معامله باشد، پاریسن ژرمن میخواهد از رابطه خوب امباپه و گریزمان برای نهایی کردن این معامله استفاده کند. در بارسلونا هم براین عقیده هستند که با ورود گریزمان به این معامله، قیمت انتقال بسیار کم خواهد شد.

 

در این بین اما گریزمان با انتشار ویدئویی در شبکه های اجتماعی به طور غیر مستقیم اعلام کرد که در بارسلونا خوشحال است و به دنبال شروع دوباره بازی ها است تا با پیراهن بارسلونا به میدان برود. گریزمان روزهای قبلعنوان کرده بود که دوست دارد در فصل بعد شماره 7 بارسلونا را برتن کند.

 

لازم به ذکر است که بارسلونا سال قبل پیشنهاد 120 میلیون یورویی به همراه تودیبو، راکیتیچ و دمبله ( قرضی ) را به پاریسن ژرمن ارائه کرده بود ولی پاریسی ها علاوه این بازیکنان 150 میلیون یورو از بارسلونا درخواست کردند که بارسلونا آن را رد کرد.

 

البته انتقال کوتینیو به بایرن مونیخ هم بی تاثیر نبود، لئوناردو به این بازیکن علاقه مند بود ولی ستاره برزیلی دوست داشت تا در یک لیگ دیگر بازی کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.