پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسپورت: ناپولی خواهان جونیور فیرپو است

کد خبر : 99056  |  زمان ارسال : شنبه 16 فروردین 1399
احتمال خروج او از بارسلونا وجود دارد

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش اسپورت احتمال خروج جونیور فیرپو از بارسلونا شدت گرفته است.

 

آخرین باشگاهی که با بارسلونا برای جونیور فیرپو تماس گرفته بود، ناپولی است و در هفته های آتی پیشنهادی برای جذب مدافع 23 ساله به بلوگرانا ارائه خواهند کرد.

 

مدیر ورزشی ناپولی از شرایط بحرانی اخیر به دلیل ویروس کرونا استفاده کرده و به صورت جدی به جذب این مدافع فکر میکند. ناپولی معتقد است که به دلیل کرونا ارائه پیشنهادی با قیمت بالا برای فیرپو غیرممکن است به همین دلیل قیمت نهایی فیرپو کلید نهایی معامله خواهد بود.

 

ناپولی امیدوار بود که بتواند این مدافع را به صورت قرضی و با بند خرید به خدمت بگیرد ولی بارسلونا به این معامله فکر نمیکند و وی را به صورت کامل خواهد فروخت. در صحبت های بین دو باشگاه البته صحبتی از وارد شدن بازیکن به معامله به میان نیامده ولی بارسلونا حاضر است فیرپو را به قیمت 20 میلیون یورو به فروش برساند.

 

در این بین ناپولی قیمت فابیان رویز را 100 میلیون یورو میداند و بارسلونا هم به دلیل شرایط اخیر ترجیح میدهد تنها بخش هجومی تیم را تقویت کند.

 

پیش تر بارسلونا قصد داشت تا وی را وارد معامله لوتارو مارتینز کند ولی کونته به فیرپو علاقه ای ندارد. علاوه بر ناپولی، رم، لاتزیو و تورینو شرایط جذب فیرپو را زیرنظر دارند. تنها چیزی که مشخص است این است که بارسلونا قصد دارد وی را در این تابستان به تیمی دیگر واگذار کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.