پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اوضاع راکیتیچ و بارسلونا پیچیده شده است / بارسا پول بیشتر میخواهد اما راکیتیچ آرامش !

کد خبر : 99080  |  زمان ارسال : دوشنبه 18 فروردین 1399
خود بازیکن میخواهد در اسپانیا بماند

اختصاصی بارسا نیوز - درست است که فوتبال ها الان به دلیل ویروس کرونا متوقف شده است اما برنامه ریزی باشگاه ها هنوز متوقف نشده است و بارسونا میخواهد تکلیف چند بازیکن خود را مشخص کند

 

طبق گزارش اسپورت بارسلونا در حال حاضر روی تمدید قرار داد ها و خرید های فصل بعدی کار میکند اما  باید خروج بازیکنانش را از همین الان مد نظر داشته باشد بخصوص بازیکنانی که قرار داد آن ها سال 2021 به اتمام میرسد بارسا باید در بازاری که تحت ویروس کرونا قرار خواهد گرفت به دنبال بهترین راه حل ها باشد.

 

آرتور ویدال هم اکنون در حال گوش دادن به پیشنهادات خود است اما درباره راکیتیچ این اوضاع کمی پیچیده است چرا که او پیشنهادات زیادی دارد اما نسبت به ان ها بی توجه است و بنظر میرسد که میخواهد در اسپانیا بماند و به سویا برود خود راکیتیچ در نهایت حرف اخر را خواهد زد او پیش از این هم پیشنهاد های مهم زیادی را رد کرده است.

 

قیمت راکیتیچ در بازار بالا است درست است که تا 2021 با بارسلونا قرار داد دارد اما این تیم انتظار دارد کمی بیشتر از 20 میلیون یورو از این معامله سود ببرد حالا چه به صورت قرار گرفتن در یک معامله بازیکن و یا چه یه صورت نقدی.

 

در ایتالیا پیش از این سه بار به راکیتیچ پیشنهاد داده بودند , یوونتوس هنوز هم به این بازیکن علاقه دارد و اینتر میلان و میلان در حال بررسی شرایط جذب این بازیکن هستند  درباره اینتر این علاقه میتاوند به قرار گرفتن او در معامله لاتارو بسیار مفید باشد . مدیر ورزشی psg هم به راکیتیچ علاقه دارد و در تابستان گذشته او قرار گرفتن راکیتیچ در معامله نیمار را قبول کرده بود اما خود راکیتیچ این پیشنهاد را رد کرده است.

 

در بارسا هیچ شکایتی در مورد حرفه ای بودن راکیتیچ ندارد بازیکنی که سال هاست مورد توجه تیم ها قرار گرفته است اما این واثعیت وجود دارد که مدیران فنی بارسا همانند گذشته با این بازیکن خوب نیستند چون او بار ها پیشنهادات بسیار خوبی را رد کرده است.

 

هدف بارسا به سرانجام رساندن آینده بازیکنان خودی است و با توجه به قیمت 18 میلیون یورویی خرید راکیتیچ وی با هر قیمتی که به فروش برسد برای بارسلونا سود در نظر گرفته میشود اما این به این معنی نیست که بارسلونا این بازیکن را با قیمت پایین بفروشد.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.