پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خط حمله مشکل ها؛ از موقعیت گریزمان تا عصبانیت مسی !

کد خبر : 99162  |  زمان ارسال : جمعه 22 فروردین 1399
وضعیت خط حمله بارسونا کمی پیچیده است

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش مارکا وضعیت خط حمله بارسلونا کمی پیچیده به نظر میرسد.

 

موقعیت گریزمان:

ستاره فرانسوی در این تابستان به بارسلونا پیوست، بارسلونا چاره ای نداشت که از وی به عنوان یک مهاجم شماره 9 بهره بگیرد، تطبیق پیدا کردن گریزمان با بارسلونا ساده نبود ولی درحال حاضر سطح بازی وی در بارسلونا بالاتر رفته است.

 

مصدومیت لوئیس سوارز:

لوئیس درحال حاضر در مراحل ریکاوری بعد از عمل زانو به سر میبرد. از دست دادن لوئیس سوارز ضربه بزرگی به بارسلونا وارد کرد. درحال حاضر با شیوع کرونا احتمال بازگشت وی به میادین در رقابت های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد.

 

دمبله؛ از مصدومیت به مصدومیتی دیگر:

دمبله یکی از بازیکنانی بود که در این فصل مصدوم شد و ضربه بزرگی به بارسلونا وارد کرد. آخرین بازی وی برای بارسلونا مقابل دورتموند بود که در اواسط همان بازی مصدوم شد. مصدومیت دمبله و سوارز باعث شد که بارسلونا نگاهی به بازار نقل و انتقالات داشته باشد.

 

خرید بریتویت:

بعد از مصدومیت طولانی مدت دمبله، بارسلونا با هجده میلیون یورو مارتین بریتویت را به خدمت گرفت. در معدود بازی هایی که برای بارسلونا انجام داد عملکرد خوبی از خود برجای گذاشت و به سرعت با بارسلونا وفق پیدا کرد.

 

عصبانیت مسی:

مسی در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته، علاوه بر ورزش وی در مسائل دیگری نیز وجود داشت، مسائلی همانند مخالفت با آبیدال و متنی که در اینستاگرام درباره کاهش حقوق پست کرده بود.

 

ماجرای نیمار:

هیچ هفته ای نیست که درباره احتمال انتقال نیمار به بارسلونا صحبتی نشود، وی درحال حاضر بازیکن پاریسن ژرمن است ولی دوست دارد بار دیگر برای بارسلونا بازی کند.

 

خروج کارلس پرز از بارسلونا:

وی در اقدامی عجیب در زمستان همین امسال بارسلونا را به مقصد رم ترک کرد. بارسلونا به دنبال تقویت خط حمله خود بود چون چند بازیکن مصدوم بودند ولی مدیریت وی را به تیم ایتالیایی واگذار کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.