پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بریتویت : تا وقتی مطمئن نشدم که به بارسا رفته ام با کسی درباره اش صحبت نکرده ام / وقتی به همسرم گفتم او از قبل میدانست !

کد خبر : 99440  |  زمان ارسال : چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399
بریتویت از حال و هوای پیوستنش به بارسا صحبت کرده است

اختصاصی بارسا نیوز - مارتین بریتویت با 18 میلیون یورو از لگانس به بارسلونا پیوست او از حال و هوای آن روز های خود صحبت میکند.

 

وی میگوید حتی در این باره تا زمانی که مطئمن نشده است به همسرش هم چیزی نگفته است و زمانی به او گفته که خودش همه چیز را میدانست 

احساس میکنم که فقط میخواستم صبر کنم تا ببینم سر انجام چه خواهد شد اگر مسئله 100 درصد جدی میشد اولین نفر به همسرم میگفتم اما دلیلی وجود نداشت که با گفتن آن به اطرافیانم ان ها را به هیجان وا دارم چون میدانستم اگر قرار باشد از ابتدا در این باره با آن ها صحبت میکردم هر روز درباره روند مذاکرات و... شایعات زیادی میشنیدم.

وی ادامه داد :

من در لگانس بودم و مجبور بودم که تمرکزم را روی لگانس بگذارم بنابر این نمیخواستم که حواشی اطرافم زیاد شود و تمرکزم بهم بریزد , من معمولا همه چیز را به همسرم میگویم اما او تنها 3 روز قبل از امضا این خبر را شنید البته یک روز صبح این خبر رسانه ای شد و همه جا پیچید , من بیرون بودم و وقتی عصر برگشتم به خانه و موضوع را به همسرم گفتم او از قبل میدانست .

تشکر از باشگاه لگانس :

نحوه برخورد با من برایم بسیار خاص بود گاهی وقتی میخواهید باشگاهتان را ترک کنید این اتفاق میتواند از راه های دیگر و به روش های دیگر هم اتفاق بیوفتد اما درباره لگانس آن ها کاملا من را درک کردند , آن ها گفتند که این یک فرصت بینظیر است  و باید از آن استفاده کنم البته آن ها احساس میکردند که این عادلانه نخواهد بود که ان ها نمیتوانند یک جانشین برای من جذب کنند اما در پایان رفتار ان ها با من خیلی خوب بود .

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.