پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تیمو ورنر از پلن B باشگاه میتواند به پلن A تبدیل شود !

کد خبر : 99867  |  زمان ارسال : سه شنبه 23 اردیبهشت 1399
امروزه رضایت بازیکن شرط نیست

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا برای لاتارو مارتینز همه کاری خواهد کرد اما ممکن است کافی نباشد.

 

طبق گزارش موندو روزی نیست که نام های جدید پیرامون بارسا ظاهر نشود و احتمالا بسیاری از آن ها شیطنت های رسانه ای است و خود بارسا تعداد کمی از آن ها را مورد بررسی قرار میدهد. لاتارو مارتینز بازیکنی است که بارسا به شدت خواهان اوست اما مشکل اصلی قیمت این بازیکن است.

 

فقط بارسا نیست که به این مهاجم آرژانتینی علاقه مند است بلکه بسیاری از باشگاه های بزرگ هم خواهان این بازیکن هستند هرچند خود لاتارو میخواهد به بارسا بیاید اما همانطور که میدانید امروزه رضایت بازیکن اصلا نمیتواند ملاک باشد , به عنوان مثال نیمار 2 فصل است که میخواهد به بارسا برگردد اما باشگاه PSG با درخواست های عجیب و غریب نمیخواهد این انتقال صورت بگیرد و تا امروز هم موافق شده است.

 

درباره لاتارو بارسا یک پلن B  دارد و آن تیمو ورنر مهاجم جوان لایپزیگ است او میتواند با 60 میلیون یورو تیمش را ترک کند اما با توجه به شرایط لاتارو این بازیکن میتواند به پلن A بارسا تبدیل شود. بارسا شرایط این بازیکن را بررسی خواهد کرد.

 

هدف بارسا قرار دادن بازیکنان در معامله ها برای کاهش قیمت ها است , سمدو و راکیتیچ  و ویدال و آرتور ملو و..... البته مشکلی دیگر همین بازیکن ها هم هستند چون خود آن ها نمی خواهند به عنوان کاهش دهنده قیمت ها در بازار به فروش برسند.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.