پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مارکا : بارسلونا و بازیکنانی که تمایل به خروج ندارند

کد خبر : 99871  |  زمان ارسال : سه شنبه 23 اردیبهشت 1399
بازیکنان تمایلی به خروج ندارند

اختصاصی بارسا نیوز - فروش این بازیکنان دشوار است.

 

طبق گزارش مارکا ، بارسلونا نسبت به پنجره نقل و انتقالات تابستانی امید زیادی دارد و در این رویا است که بتواند نیمار و لاتارو مارتینز را جذب کند. در حال حاضر جذب این دو بازیکن با توجه به هزینه بالایی که دارند غیر ممکن است مگر آن که بازیکنان مهمی از تیم خارج شوند.

 

این بازیکن میخواهند راهی بارسلونا شوند اما کار بسیار سخت و پیچیده است.

 

نیمار از زمانی که راهی پاریسن ژرمن شرایط خوبی نداشته و تلاش میکند که بار دیگر راهی بارسلونا شود. او دیگر برنامه ای برای تمدید با فرانسوی ندارد و حاضر هم نشده در شرایط فعلی حقوق خود را کاهش دهد. احتمال معاوضه نیمار و گریزمان وجود دارد هر چند که فرانسوی نمیخواهد بارسلونا را ترک کند و شاید انجام این معامله غیر ممکن باشد.

 

 

لاتارو مارتینز گزینه مناسب تری است چرا که اینتر میلان به چند بازیکن از بارسلونا علاقه دارد و این معامله را آسان تر میکند. شرایط برای جذب این بازیکن هم خاص است چرا که بازیکنان بارسلونا تمایلی به حضور در سری آ ندارند به عنوان مثال راکیتیچ میخواهد در بارسلونا ادامه دهد.

 

بازیکن دیگری که در ایتالیا به آن علاقه دارند آرتور ملو است. او به صورت جدی مورد توجه اینتر میلان و یوونتوس قرار گرفته بانوی پیر میخواهد او را با پیانیچ معاوضه کند. این برزیلی هم هیچ تمایلی به ترک بارسلونا ندارد و باشگاه هم نمیتواند او را برای خروج مجبور کند.

 

ساموئل اومتیتی دیگر بازیکنی است که هیچ علاقه ای به ترک بارسلونا ندارد. در تابستان گذشته او شانس خروج را رد کرد و حالا نیز این کار را بار دیگر انجام خواهد داد. فرانسوی که به تازگی مصدوم شده همین مسئله پروژه خروجش را سخت تر از گذشته خواهد کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.