پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقل و انتقالات

زمان ارسال : جمعه 26 اردیبهشت 1399
ژان کلر تودیبو
اخبار پیرامون نقل و انتقالات میان یوونتوس و بارسلونا تمامی ندارد؛ پس از مذاکرات جدی یوونتوس و بارسلونا برای معاوضه پیانیچ-آرتور، علاقه بارسلونا به دی شیلیو و پیشنهاد شدن روگانی به بارسلونا، این بار نوبت به ژان کلر تودیبو رسید تا موضوع بحث میان بارسا و یووه باشد.

به گزارش رومئو آگرستی، ژان کلر تودیبو، مدافع 20 ساله فرانسوی بارسلونا که قرضی در شالکه حضور دارد، یکی از موضوعات بحث میان بارسلونا و یوونتوس در صورت انجام معاوضه احتمالی است و یوونتوس با مدیربرنامه تودیبو تماس گرفته تا شرایط این مدافع جوان را جویا شود. پیش‌تر نشریه نه چندان معتبر توتو اسپورت مدعی شده بود امکان معاوضه تودیبو و دنیله روگانی وجود دارد.

یولیان ناگلزمن
مدت‌هاست که نام رالف رانگنیک، مدیر باتجربه آلمانی پیرامون میلان شنیده می‌شود و قصد ایوان گازیدیس، مدیر اجرایی میلان این است که رانگنیک، جانشین پائولو مالدینی در این باشگاه شود.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، اساس کار رالف رانگنیک، تشکیل تیمی جوان و جذب بازیکنان مستعد و آینده دار است. رانگنیک در صورت پیوستن به میلان، قصد دارد تیمی متشکل از جوانان را تشکیل دهد و البته سرمربی‌ای را روی کار بیاورد که در کار با جوانان به خوبی ماهر باشد. از این رو، رانگنیک در نظر دارد یولیان ناگلزمان، سرمربی 32 ساله لایپزیش را با خود به میلان بیاورد. ناگلزمان، انتخابی ایده آل برای رانگنیک جهت تشکیل تیمی جوان و رقابتی است زیرا سرمربی جوان آلمانی در لایپزیش، باعث پیشرفت بازیکنان جوان زیادی شده است.

عثمان دمبله
باشگاه بارسلونا حاضر است عثمان دمبله را وارد هر معامله‌ای بکند و مبلغ این بازیکن را هم تعیین کرده. نشریه «مارکا» خبر داد، دمبله که مصدومیت زیاد داشته و بارسا از عملکردش راضی نیست قیمت ۶۰ میلیون یورویی دارد. بارسایی‌ها حاضر شده‌اند برای سهولت انتقال یکی از بازیکنان مورد نظرشان دمبله را به‌عنوان بخشی از قرارداد معاوضه کنند.

کای هاورتس
علاقه بایرن مونیخ به کای هاورتس پدیده فوتبال آلمان و باشگاه لورکوزن، بر کسی پوشیده نیست اما در آلمان گزارش داده اند که بارسلونا هم به جمع تیم های خواهان این بازیکن، اضافه شده است.هاورتس که برای تیم ملی آلمان هم بازی می کند، تا 2022 با لورکوزن قرارداد دارد. طبق ادعای اسپورت 1، باشگاه بارسلونا تماس های اولیه با لورکوزن را برقرار کرده و به این باشگاه پیشنهاد معاوضه بازیکن داده است.
باشگاه آلمانی روی هاورتس 100 میلیون یورو قیمت گذاری کرده اما بارسا برای کاهش رقم انتقال، پیشنهاد داده است تا امرسون(بازیکن قرضی بارسا در بتیس)، مارک کوکوریا و کارلس آلنیا را به لورکوزن انتقال دهد. کوکوریا به صورت قرضی با بند خرید برای ختافه بازی می کند و آلنیا هم یک نیم فصل به بتیس قرض داده شده است.
هاورتس 20 ساله چندی پیش تایید کرد که ممکن است بازی در خارج از آلمان را امتحان کند:« پیشنهادات من فقط از بوندسلیگا نیستند و چند پیشنهاد خارجی هم دارم. من از هیچ چالشی هراس ندارم و معتقدم بازی در یک تیم خارجی هم می تواند تجربه فوق العاده ای باشد و شاید آن را قبول کنم.»
گفته می شود تمرکز بایرن مونیخ روی لروی سانه و نیز جذب یک مدافع هافبک است و این می تواند فرصتی طلایی برای بارسلونا محسوب شود.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.