پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ادعای مارکا:لائوتارو در آستانه امضا با بارسلونا+تودیبو:در شالکه میمانم

زمان ارسال : شنبه 27 اردیبهشت 1399
لائوتارو و بارسلونا
از ماه‌ها قبل بحث حضور ستاره آرژانتینی اینتر یعنی لائوتارو مارتینز در بارسلونا مطرح بوده است؛ موضوعی که همچنان داغ دنبال می‌شود و بسیاری معتقد هستند لائوتارو بالاخره در نقل و انتقالات پیش رو نراتزوری را ترک خواهد کرد و راهی نوکمپ می شود.
به نظر می رسد که باشگاه اینتر تنها با دریافت مبلغ بند آزادسازی لائوتارو مارتینز یعنی ۱۱۱ میلیون یورو راضی به فروش این بازیکن خواهد شد اما با این حال گفته می‌شود که بارسا قصد دارد با ۶۰ میلیون یورو به علاوه چند بازیکن این معامله را نهایی کند.
بارسلونا بازیکنانی نظیر نلسون سمدو، آرتور ویدال، جونیور فریپو، ساموئل اومتیتی و کارلس آلنا را به اینتر پیشنهاد داده اما هنوز پاسخی از این باشگاه دریافت نکرده است. با این وجود مارکا مدعی شده که باشگاه کاتالانی به امضای قرارداد با لائوتارو مارتینز نزدیک شده و امیدواری‌ها برای حضور این بازیکن در نوکمپ افزایش یافته است‌.

تودیبو:در شالکه میمانم
ژان کلر تودیبو ژانویه 2019 از تولوز به بارسلونا پیوست. در مدت زمانی حضورش در بارسا، او نتوانست مربیان را به خود متقاعد کند و پس از مدت ها نیمکت نشینی، زمستان گذشته به صورت قرضی به شالکه پیوست. قرارداد او قرضی با بند خرید 25 میلیون یورویی است. رقمی که با توجه به شرایط فعلی پس از شیوع کرونا، پرداختش از سوی باشگاه آلمانی غیرممکن به نظر می رسد.
به این ترتیب تودیبو به بارسا باز خواهد گشت ولی باشگاه کاتالان که برای جذب مهره های مدنظرش در تابستان، نیاز به پول دارد، به فروش تودیبو فکر می کند.
تودیبو اما دوست دارد در شالکه بماند. او به اسپورت بیلد گفت:« در حال حاضر تنها روی ادامه بوندسلیگا و بازی های تیم تمرکز کرده ام و سپس به آینده فکر خواهم کرد. راستش را بخواهید، خودم را فصل بعد نیز در شالکه تصور می کنم. اینجا همه چیز کامل است. از ورزشگاه و از عشق فوق العاده هواداران به باشگاه حیرت زده شده ام و باید بگویم که باورنکردنی هستند. مربی به من اعتماد کامل دارد و خیلی سریع در تیم جا افتادم.علی رغم اظهارات تودیبو بعید به نظر می رسد که او فصل بعد هم در شالکه بماند. اخیرا مدیر ورزشی شالکه هم تایید کرد که با شیوع کرونا، احتمال فعال شدن بند خرید تودیبو بسیار کاهش یافته است.

بارسلونا از سوی دیگر خوشبین است که تودیبو برگردد و او را در پروسه جذب بازیکنان مدنظرش همچون لائوتارو مارتینز و میرالم پیانیچ وارد کند. از اورتون هم به عنوان خواهان جدی تودیبو نام برده می شود.
دوست دارم در شالکه بمانم و فعلا به بازگشت به بارسا فکر نمی کنم. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود؛ هرچند که همه چیز به شالکه بستگی دارد.»



مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.