پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقل و انتقالات کاربران سایت (فان) قسمت اول بهنام(بارسلونا 1899)

زمان ارسال : سه شنبه 30 اردیبهشت 1399
سلام دوستان عزیز در مورد این متن توضیح بدم که در دوران قرنطینه و با توجه به شایعات دوست عزیزم محسن(آبی اناری)
پیشنهاد نوشتن متنی با این عنوان را داد که صرفا شوخی است و لزوما خنده دار هم نیست و درباره نقل و انتقالات هست.
***خب متن رو بخونید و تو کامنت ها بنویسید که ادامه داشته باشه یا نه***
بهنام به بارسلونا لینک شد!
به گزارش موندو دیپورتیوو بهنام که یک مهاجم کامل و گلزن است دوباره به بارسلونا لینک شده است.او برای اولین بار در دوران والورده به بارسلونا لینک شده بود.وی همچنین بازیکن مورد علاقه ارنستو والورده سرمربی سابق و اهل باسک بارسلونا است.اما بارتومئو شخصا برای انتقال او دست به کار شده است.بهنام در اتلتیکو بیلبائو و زیر نظر والورده رشد کرد و به بازیکن کاملی تبدیل شد و پس از آن وقتی والورده به بارسلونا رفت به دنبال بهنام بود.
والورده درباره بهنام گفت:حیف شد.همیشه به دنبال بهنام بود.به نظرم او کامل ترین مهاجمی است که دیده ام.قطعا همیشه میخواهم او را در تیم خود داشته باشم ولی او حالا دیگر بازیکنی بزرگی است..
بهنام نیز وقتی والورده از اتلتیکوبیلبائو جدا شد درباره او گفت:من مدیون ارنستو والورده هستم.مطمئنم در بارسلونا موفق میشود زیرا او فلسفه ای روشن برای مربیگری دارد.فلسفه ای توام با انگیزه و تاکتیک های تیمی.به نظرم او جز سه مربی برتر دنیا است و نام او با بارسلونا جاودانه خواهد شد.بدون او من یک بازیکن معمولی میشدم.او میداند چگونه بازیکنان خود را به سطح بالایی برساند.مطمئنم اگر به بارسا بروم با ارنستو سه گانه را فتح میکنیم و به دیگر تیم ها کامبک میزنیم.اصلا یک جور با اقتدار تیم ها را میبریم که نیاز به کامبک نباشد.
والورده در طول دوران مربیگری در بارسلونا به دنبال او بود و او را مهره گمشده خود میدانست و همواره از بهنام به عنوان بهترین شاگرد خود نام برد.
حالا اما ستین هم به ورود بهنام بی میل نیست و دوست دارد او را در تیم خود داشته باشد اما مهمتر از او بارتومئو است که بسیار بهنام را دوست دارد و میخواهد شخصا برای او وارد عمل شود.گفته میشود بارتومئو میخواهد بند خرید او را بپردازد تا او را به عنوان رقیب سوارز به خدمت بگیرد.
بهنام اما خود منتظر والورده است که به تیم جدید خود برود و دوباره شاگرد والورده شود.باید دید عشق بهنام و والورده باعث میشود این دو را دوباره کنار هم ببینیم.

دوستان یه تشکر ویژه از بهنام عزیز که اجازه انتشار این متن رو داد.
حتما بنویسید که اگه موافق ادامه انتشار این نوع هستید یا اگر پیشنهادی در جهت بهتر شدنش دارید داخل کامنت ها بنویسید.
با کاربری که بخواد شوخی بشه قبل از اون ازش اجازه گرفته میشه.
مرسی از همه دوستان.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.