پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقل و انتقالات کاربران سایت (فان) قسمت دوم یونس صادقی

زمان ارسال : شنبه 3 خرداد 1399
سلام دوستان عزیز در مورد این متن توضیح بدم که در دوران قرنطینه و با توجه به شایعات دوست عزیزم محسن(آبی اناری)
پیشنهاد نوشتن متنی با این عنوان را داد که صرفا شوخی است و لزوما خنده دار هم نیست و درباره نقل و انتقالات هست.
جایگزین تراشتگن در بارسلونا مشخص شد
طبق گزارش مارکا استعدادیاب های بارسلونا در حال گذر از شهر اصفهان در رستوران غذا میخوردند. ناگهان نگاهشان به بازیکنی با بدنی نحیف و ضعیف افتاد که سر میزی نشسته و بریانی میخورد .او به سرعت لقمه میخورد در این حال آبیدال گفت بین این همه فرانسوی یک ایرانی جذب کنیم.بله این جوان رعنا یونس صادقی است.او در آکادمی سپاهان مشغول تمرین است و در 6 بازی این فصل 14 گل خورده است که روی 6 گل اشتباه مستقیم داشته و 4 گل به خودی داشته.او سبک خود را به تراشتگن تشبیه میکند اما درصد پاس های صحیح او 12.6 درصد است و مدافعان به علت اشتباهاتش از او حساب نمیبرند سپس مهاجم تیم سپاهان مصدوم شد و تیم مجبور شد یونس را در پست مهاجم به کار بگیرند. که در یک نیم فصل 9 گل زد و 5 پاس گل داد که خیره کننده بود
مارکا تایید کرده که استعدادیاب های بارسلونا و آبیدال به او علاقه مند هستند و میدانند او جای پیشرفت دارد.یونس برای پیشرفت مدتی به آکادمی تیم رنس فرانسه رفت و آنجا با عثمان دمبله و شب های زیادی با او پلی استیشن بازی میکرد و همیشه دسته خراب به یونس می افتاد.دوستی او با دمبله خود دلیلی بر تمایل یونس برای پیوستن به بارسلونا است.
البته او حاشیه های زیادی در خارج از مستطیل سبز دارد.برای مثال چند روز پیش که نشریه موندو دیپورتیوو از علاقه بارسلونا به یونس پرده برداشت بیلی آیلیش فاش ساخت که یونس از او در خواست هم خوانی کرده ولی دوستان یونس فاش کردند هدف یونس در واقع هم خوانی نبوده و هم بالینی بوده!!!!حالا اما او یک پرونده در دادگاه آمریکا دارد که به کمک دادگاه شاهین شهر به موضوع او و بیلی رسیدگی میشود.
او با اومتیتی هم رفاقت دارد ولی ارتباطش با اومتیتی قطع شده.منابع مطلع میگویند اومتیتی در خانه یونس با دارت به عکس های بیلی آیلیش زده و باعث شده یونس با او بد باشد.البته مسئولین بارسا حاضر هستند که اومتیتی را به خاطر یونس بفروشند.
حال اما مسئولان سپاهان گفته اند که بر سر یونس مذاکره نمیکنند و بارسلونا باید بند خرید او که 15 میلیون یورو است را بپردازند و علاوه بر آن برای رشد او برنامه تغذیه ای و بدنسازی مناسب بریزند.
یکی دیگر از مشکلات یونس مصدومیت او از ناحیه تاندون پای راست(دقیقا ناحیه مصدومیت دمبله) میباشد.
آبیدال درباره یونس گفت:به بدن او نگاه نکنید او dna بارسلونا را در خود دارد و در پست دروازه بان و مهاجم نوک بازی می کند.من فیلم های بازی او را دیدم.او همان بمب نقل و انتقالاتی این فصل هست.

نویسندگان:پارسا-محسن و آرمین

با تشکر از یونس عزیز که اجازه این شوخی رو داد .

موفق باشید و مرسی از همگی
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.