پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رونالدو نازاریو:البته که مسی بهترین است.

زمان ارسال : دوشنبه 12 خرداد 1399
مسی و کریس رونالدو در بیش از یک دهه گذشته، ستاره های اصلی دنیای فوتبال بودند و در 12 سال اخیر، 11 بار توپ طلا به یکی از آنها رسید. همین مسئله باعث شد تا بسیاری آنها را جزو بهترین های تاریخ فوتبال بدانند و اکنون رونالدوی برزیلی که خود نیز در دوران حرفه ای اش به افتخارات زیادی رسیده بود، به مقایسه آنها پرداخت.

او به آ اس گفت:" البته مسی شماره یک است. او استعدادی است که ما 20 یا 30 سال زمان می برد که بازیکنی مانند او داشته باشیم. من صلاح، هازارد و نیمار را هم دوست دارم و البته عاشق تماشای بازی امباپه هستم."

رونالدو همچنین به مقایسه خود با امباپه پرداخت اما تایید کرد که علی رغم شباهت ها، همیشه مقایسه بازیکنان کار دشواری است.

" خیلی ها می گویند که او شبیه من است؛ سرعت بالایی دارد، تمام کننده خوبی است، جابجایی های فوق العاده ای دارد، با هر دو پا عالی ضربه می زند؛ گام های شگفت انگیزی دارد. ما شباهت هایی داریم اما من هیچ وقت مقایسه را دوست نداشتم؛ به ویژه بین بازیکنانی از نسل های متفاوت زیرا شرایط متفاوت است."

این دومین بار در چند روز گذشته است که یک چهره معروف فوتبالی، با اطمینان از بهتر بودن مسی نسبت به رونالدو صحبت می کرد. به تازگی گری لینه کر، ستاره سابق تیم ملی انگلیس و مجری برنامه مچ آو د دی در شبکه بی بی سی، گقت:" مردم در موارد زیادی در زندگی، خیلی قبیله ای فکر می کنند و مسی در برابر رونالدو هم یکی از آنهاست.

البته انتخاب خیلی به این بستگی دارد که طرفدار بارسلونا، رئال مادرید، یوونتوس یا هر جای دیگر باشد. مشکلی نیست. من این مسئله را درک می کنم. من طرفدار سرسخت رونالدو هم هستم اما اگر در مورد بهترین بازیکن تاریخ صحبت می کنید، بحثی نیست که آن بازیکن، مسی است. این نظر من است اما آنها حتی به هم نزدیک هم نیستند.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.