پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لحظاتی که دیبروین سناریو را نوشت (1)

زمان ارسال : دوشنبه 23 تیر 1399
کمک به بقای وردبرمن در بوندسلیگا (2012/13)
دیبروین در اواخر ژانویه2012 با انتقالی 8میلیون یورویی از خنک به چلسی پیوست اما تا پایان فصل بطور قرضی در بلژیک ماند. فصل بعد هم اوضاع همینگونه بود و ترکیب چلسی برای دیبروینه جایی نداشت. بدین ترتیب او با قرارداد قرضی به مدت یک فصل به وردربرمن پیوست. ثبت 10گل و 9پاس گل، عملکرد بسیار خوبی برای این بازیکن 21ساله محسوب میشد.
اما اوج اهمیت کوین در هفته های پایانی فصل نشان داده شد. جایی که افت وردربرمن ونزدیک شدن آنها به منطقه سقوط باعث شد تا فشار روی تیم دو چندان شود. تنها 3هفته تا پایان لیگ مانده بود و برمن از 4بازی آخر خود فقط یک امتیاز گرفته بود و در رتبه چهاردهم، خطر سقوط را حس میکرد. دیدار در مقابل هافنهایم، نورنبرگ و فرانکفورت برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار بود. وردربرمن هیچ یک از این بازی ها را با پیروزی پشت سر نگذاشت، اما دیبروینه در این 3بازی توانست 4گل بزند تا برمن از این 3بازی دو امتیاز کسب کند. وردربرمن فصل را در رتبه چهاردهم تمام کرد و دیبروینه هم عنوان بهترین بازیکن جوان بوندسلیگا را بدست آورد.

شکستن رکورد تعداد پاس گل در یک فصل بوندسلیگا
با پایان فصل 2012/13، قرارداد این بلژیکی جوان با وردربرمن پایان یافت. اما ماجراجویی های او در بوندسلیگا هنوز تمام نشده بود. دیبروینه نیمی از فصل2013/14 را در چلسی مورینیو سپری کرد اما طی این مدت فقط 9بار به میدان رفت! بنابراین او تصمیم گرفت برای جلوگیری از لطمه خوردن به دوران حرفه خود، راهی جایی شود که قبلا خود را در آن ثابت کرده بود، بوندسلیگا!!
ژانویه2014 پس از نیم فصل دوری، دیبروینه دوباره به بوندسلیگا بازگشت. این بار به وولفسبورگ. نیم فصل دوم فصل2013/14 با 3گل و 7پاس گل برای کوین به پایان رسید. وولفسبورگ در جام حذفی تا نیمه نهایی پیش رفت و در لیگ هم پنجم شد تا سهمیه لیگ اروپا را بدست آورد.
فصل 2014/15 از راه رسید، فصلی که به یکی از بهترین فصول دوران فوتبالی KDB تبدیل شد. وولفسبورگ با درخشش دیبروینه، فاتح جام حذفی شد و در لیگ هم به رتبه دوم دست یافت و به لیگ قهرمانان صعود کرد. با ثبت 10گل و 20پاس گل در 34بازی لیگ، دیبروینه عنوان بهترین بازیکن فصل بوندسلیگا را از آن خود کرد. همچنین با 20پاس گلی که ارسال کرده بود، توانست رکورددار بیشترین تعداد پاس گل در یک فصل بودسلیگا شود. 5سال بعد(در فصل 2019/20)، توماس مولر توانست با ارسال 21پاس گل رکورد این هافبک بلژیکی را بشکند.

شوتی که منچسترسیتی را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رساند
سیتی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان2015/16 قرار دارد؛ دیدار مقابل پاریسن ژرمن. بازی رفت با گل های دیبروینه و فرناندینیو در مقابل گل های زلاتان و رابیو، 2-2مساوی به اتمام رسید تا همه چیز به منچستر و ورزشگاه اتحاد کشیده شود. سیتی میخواست برای اولین بار به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد. آنها در لیگ شانس چندانی برای قهرمانی نداشتند و جام حذفی را هم قربانی لیگ قهرمانان کردند؛ بنابراین لیگ قهرمانان تنها کورسوی امید آبی های منچستر برای به پایان رساندن هر چه بهتر فصل بود.
بازی آغاز میشود. هر دو تیم به دنبال پیروزی و رسیدن به نیمه نهایی هستند. در دقیقه28، داور یک پنالتی برای سیتی اعلام میکند؛ اما آگوئرو پنالتی را به بیرون میزند(چیزی که هواداران سیتی انتظارش را نداشتند). در نیمه دوم هم بازی با حملات هردو تیم دنبال میشود. هرچه از زمان بازی میگذرد، فشار حملات PSG بیشتر میشود چراکه خطر حذف را حس میکند چراکه با نتیجه0-0 سیتی به مرحله بعد میرود. تا اینکه جادوی کوین از راه میرسد! دقیقه76؛ دیبروینه از کاوانی عبور کرد و با یک شوت زیبا، دروازه کوین تراپ و PSG را باز میکند. سیتی بازی را 1-0 میبرد و برای اولین بار به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میرسد.
ماجراجویی های شاگردان پیگرینی در اروپا در مرحله بعد به پایان رسید و آنها توسط رئال مادرید، از رسیدن به فینال باز ماندند؛ اما پیروزی در مقابل PSG و گل تاریخی KDB، تا سال ها در خاطر هواداران سیتی خواهد ماند.

پپ، پیروز اولین نبرد با ژوزه در لیگ جزیره

کوین دیبروینه در فصل اول خود در سیتی، عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت؛ 16گل و 13پاس گل. اما یک چیزهایی کم داشت. یکی از آنان، گلزنی در دربی منچستر بود.
فصل2016/17 درحالی آغاز شد که مربیان بزرگی همچون گواردیولا، مورینیو و کونته به لیگ جزیره آمدند. پپ گواردیولا به سیتی آمد تا رویاهای آبی های منچستر رنگ واقعیت ببخشد. در سمت دیگر شهر منچستر هم ژوزه مورینیو پس از دو دوره حضور در چلسی، به منچستریونایتد رفت تا بتواند به ناکامی های شیاطین سرخ در دوران پس از فرگوسن پایان دهد.
دربی منچستر که در هفته چهارم برگزار میشد، علاوه بر حساسیت های خود به عنوان یک دربی، حساسیت های دیگری هم داشت. اولین جدال پپ و مورینیو در لیگ جزیره، دو مربی پر افتخار که پیش از این در لالیگا و لیگ قهرمانان بارها در مقابل هم قرار گرفته اند و بازی هایی به یاد ماندنی به جای گذاشتند. هردو تیم سه بازی ابتدایی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند و در فرم خوبی قرار داشتند. البته که محرومیت آگوئرو ، میتوانست برای سیتیزن ها مشکل ساز شود.
اما بازی که آغاز شد، خبری از این مشکل نبود چراکه سیتی در عوض ستاره دیگری داشت؛ کوین دیبروینه! 15دقیقه از شروع بازی گذشته بود که دیبروینه زهر خود را ریخت و دروازه دخئا را باز کرد. 20دقیقه بعد، ضربه دیبروینه بعد از عبور از مدافعان به تیر دروازه برخورد کرد و توپ برگشتی توسط کلچی ایهیناچو تبدیل به گل شد تا سیتی در اولدترافورد 2-0 پیش بیفتد. زلاتان در اواخر نیمه اول یکی از گل هارا جبران کرد اما بازی در نهایت با نتیجه 2-1 به پایان رسید تا پپ با درخشش ستاره بلژیکی، پیروز اولین نبرد خود با مورینیو در لیگ جزیره باشد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.