پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لحظاتی که دیبروین سناریو را نوشت (2)

زمان ارسال : دوشنبه 23 تیر 1399
ماموریت انتقام جویی از چلسی ادامه دارد

ژانویه2014، دوران حضور دیبروینه در چلسی به پایان رسید و او به وولفسبورگ رفت. اما تابستان2015، دوباره به لیگ جزیره بازگشت. او همواره با انگیزه بالایی در مقابل چلسی قرار میگرفت تا ثابت کند که آبی های لندن در از دست دادن او اشتباه بزرگی مرتکب شدند. او منتظر فرصتی بود تا در مقابل چلسی، خودی نشان دهد.
سپتامبر2017، چلسی و منچسترسیتی در چهارچوب هفته7 در ورزشگاه استمفوردبریج در مقابل هم قرار گرفتند. سیتی به عنوان صدرنشین، فرم بسیار خوبی داشت؛ در 6بازی قبلی شکست نخورده بود و در صدر جدول قرار داشت. در سوی دیگر هم مدافع عنوان قهرمانی یعنی چلسی، سعی در تکرار قهرمانی خود داشت و در جایگاه سوم جدول قرار داشت. تیم کونته در فصل گذشته، رفت و برگشت سیتی را شکست داده بود و حالا، پپ برای جبران به بریج میرفت.
در تیم آماده سیتی، دیبروینه جزو آماده ترین ها بود. سرانجام فرصتی که کوین منتظر آن بود فرا رسید. دقیقه67، شوت برق آسای KDB با پای چپ، دروازه کورتوا را گشود تا سیتی با همان یک گل، یک جدال سخت در استمفوردبریج را با 3امتیاز کامل پشت سر بگذارد. دیبروینه هم در استمفوردبریج توانایی های خود را به رخ همگان کشید.

گلزنی مقابل برزیل و رسیدن به مرحله نیمه نهایی جام جهانی2018

جدال دو تیم پرستاره در مرحله یک چهارم؛ برزیل - بلژیک! دو تیمی که هردو جز مدعیان جام به شمار میروند.انتظارات از بلژیک بالاست؛ آنها تابحال در جام جهانی هیچ مقامی کسب نکرده اند و این جام جهانی بهترین فرصت برای این نسل طلاییست تا در ادوار جام جهانی به افتخاری برسد. نسلی که سخت است دوباره مثل آن در بلژیک شکل بگیرد.
صعود به عنوان تیم اول گروه بالاتر از انگلیس و کامبک دراماتیک در مقابل ژاپن، شیاطین سرخ را به این مرحله رسانده بود. در سوی دیگر هم سلسائو بالاتر از سوییس، تیم نخست گروه خود شد و در مرحله یک هشتم هم از سد مکزیک گذشت تا این جدال پرستاره شکل گیرد.
در دقیقه13، ارسال چادلی و تاثیرگذاری کمپانی باعث میشود تا فرناندینیو به اشتباه دروازه خودی را باز کند و بلژیک با یک گل پیش بیفتد. دقیقه32، حرکت لوکاکو از میانه های زمین که به پاس به دیبروینه ختم شد. دیبروینه پس از کنترل توپ، با یک شلیک پای راست از پشت محوطه جریمه دروازه برزیل را برای بار دوم باز میکند و شیاطین سرخ 2-0 پیش میفتند. برزیل در ادامه یکی از گل ها را پاسخ داد اما در نهایت بلژیک با نتیجه 2-1 پیروز شد و به نیمه نهایی رفت.
قطعا این شب یکی از شب های به یاد ماندنی برای هواداران و بازیکنان بلژیک است. تیمی که با درخشش لوکاکو، هازارد، KDB، کورتوا و... توانست با یک بازی حساب شده یکی از مدعیان جام را حذف کند. بلژیک در مرحله نیمه نهایی مغلوب فرانسه شد اما در رده بندی برای دومین بار، انگلیس را شکست داد و به مقام سوم رسید و به بزرگ ترین افتخار خود در ادورا جام جهانی دست یافت.

پایه ریزی گل 100امتیازی ژسوس

شاید تنها کاری که طرفداران سیتی نباید انجام بدهند، خاموش کردن تلویزیون قبل از وقت های اضافه است!!! چیزی که در بازی با QPR ثابت شد!!
آخرین بازی منچسترسیتی در فصل2017/18 لیگ جزیره؛ در ورزشگاه سنت مری مقابل ساوتهمپتون. سیتی برای سه رقمی شدن امتیازاتش محکوم به پیروزی در این مسابقه بود. اتفاقی که هواداران سیتی برای آن تا آخرین دقیقه بازی صبر کردند و نهایتا گابریل ژسوس در دقیقه4+90، منچسترسیتی را به اولین تیم 100امتیازی تاریخ لیگ جزیره تبدیل کرد.
اما پایه ریزی این گل تاریخی با چه کسی بود؟ باز هم کوین دیبروینه!! دریافت توپ از خط دفاع خودی و ارسال یک پاس بلند از پشت خط نیمه، که با پشت سر گذاشتن تمام مدافعان ساوتهمپتون به جایی رفت که فقط ژسوس صاحب توپ میشد.
دیبروینه تا قبل از بازی با ساوتهمپتون، با 15پاس گل و مشترکا با لروی سانه(هم تیمی خود) بهترین پاسور لیگ جزیره بود. گل ژسوس باعث شد تا علاوه بر 100امتیازی شدن سیتی، KDB هم به تنهایی آقای پاس گل لیگ جزیره شود.

فتح FA Cup پس از 9سال و کسب سه گانه داخلی

تا قبل از سال2019، KDB فقط یک جام داخلی را در انگلیس نگرفته بود؛ جام حذفی! دیبروینه حتی در فصلی که مصدومیت های پیاپی به او اجازه درخشش نمیداد هم تاثیر گذار ظاهر شد. بازی نیمه نهایی جام حذفی در مقابل برایتون، یک گل زودهنگام از گابریل ژسوس باعث شد تا سیتی به فینال FA Cup صعود کند. گلی که باز هم از یک سانتر زیبای کوین دیبروینه بدست آمد. به علت مصدومیت های زیاد در طول فصل، پپ نگذاشت تا کوین 90دقیقه را کامل بازی کند، اما سیتی در نهایت با همان یک گلی که توسط این هافبک بلژیکی پایه گذاری شده بود به فینال رسید.
سیتی بازی فینال را به راحتی هر چه تمام به سود خود به پایان رساند؛ 6-0 مقابل واتفورد. دیبروینه بازی را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه 55وارد بازی شد. او در همان 35دقیقه هم تاثیر خود را گذاشت و یک گل و یک پاس گل ثبت کرد تا منچسترسیتی علاوه بر کسب قدیمی ترین جام معتبر دنیا، فاتح سه گانه داخلی2018/19 شود.

ادامه در کامنت ها
منبع:طرفداری
کاربر:bardia r.c.ss

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.