پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کاپیتان واقعی

زمان ارسال : یکشنبه 23 خرداد 1400
✅ دوستان تازه وارد و قدیمی های عزیز سلام. در این پست که میشه گفت تلفیقی از پست های اخیر بنده ، کاربر سلطان دروازه خالی و کاربر میلاد بارسایی هست صفر تا صد سایت به طور کامل توضیح داده میشود. همچنین باید یک تشکر ویژه نیز از کاربران بارسایی دو آتیشه و عارف 10 به عمل بیاید. انتظار میرود که این پست سایت رو بهبود ببخشه :/

ابتدا میریم سراغ 2 پست آموزشی از کاربر سلطان دروازه خالی
❌ کاربر های قدیمی حتما و کاربر های جدید احتمالا هنگام زدن پست ، با محدودیت 400 کیلوبایتی عکس پست مواجه شده اند. خب حالا چه کنیم؟ پاسخ فقط یک لینک است. شما میتوانید از این سایت حجم عکس انتخابی را کم کنید :
https://compressor.io/
❌ مطلب دیگر این است که احتمالا به فرمت های ناخوانا برخورد کرده اید. نه فقط هنگام پست زدن یا آپلود کردن ، بلکه به طور کلی شاید براتون اتفاق افتاده باشه که بخواید از گوگل عکسی رو دانلود کنید اما این عکس به صورت یک تصویر ذخیره نشود. شما میتوانید از طریق این سایت ، فرمت عکس خود را تغییر بدهید که پیشنهاد میکنم فرمت رو روی jpg تنظیم کنید.
https://cloudconvert.com/

خب حالا میریم سراغ خلاصه ای از پست های آموزشی خودم
⛔ اول میریم سراغ آپلود – اگر میخواهید در قسمت کامنت های ناحیه کاربری سایت عکس ، فیلم یا آهنگ آپلود کنید ، باید برید سراغ سایت https://uupload.ir/ و فایل خود را انتخاب کنید. سپس شروع آپلود را زده و آپلود کنید. بعد اگر میخواهید به صورت مسقتیم فایل قابل مشاهده باشد ، باید لینک سومی که لینک مستقیم برای سایت هست رو انتخاب کنید اما بدونید که در پیوی و صفحه اصلی سایت فقط لینک مستقیم ( لینک اولی ) کار میکند ( توضیحات بیشتر به صورت فیلم در قسمت قدیمی ترین های کامنت ها )
⭐⭐ مهمترین نکته اینه که هیچوقت هنگام استفاده از سایت uupload ، فراموش نکنید که سایت رو روی حالت ماندگاری دائمی قرار دهید تا 50 سال بعد نیز عکس یا فیلمی که آپلود میکنید ، قابل مشاهده باشد. ⭐⭐
همچنین مطلب دیگر استفاده از ایموجی ها است.
⛔ اولین مطلبی که باید بدونید اینکه بعضی ایموجی های خود سایت مثل ایموجی حالت تعوع خراب هستند. حالا چه کنیم؟ میتوانیم آن را دانلود کرده ، سپس در uupload آن را آپلود کرده و با استفاده از لینک مستقیم برای سایت ( فقط در ناحیه کاربری ) از آن استفاده کنید. نکته ی دیگر این است که در این سایت ایموجی های خود گوشی کار نمیکنند ( البته نه همشون که در قسمت کامنت ها توضیح میدم ) و هنگام استفاده از آنها علامت سوال ظاهر میشود. ⛔
⛔ همچنین ما میتوانیم از ایموجی های سایت های دیگر نیز استفاده کنیم. یک سایت که همه ی ایموجی ها را دارد را معرفی میکنیم که در آن میتوانید ایموجی ها را ابتدا دانلود کرده ، سپس در سایت uupload آنها را آپلود کرده و از لینک مستقیم برای سایت ها استفاده کنید. لینک این سایت :
http://forum.konkur.in/misc.php?do=getsmilies

خب حالا میریم سراغ خلاصه ای از پست های میلاد و بنده که نوعی نصیحت به کاربران تازه وارد است.
⭕ معمولا کسانی که عضو سایت میشوند ، با اتهام فیک بودن مواجه میشوند اما با این حرف ها دلسرد و ناراحت نشوید. بالاخره اینجوری هست اما کسانی که جدید هستند ، باید در این باره نکاتی رو بدونند. دلیل اینکه این هجمه ها درباره فیک بودن بهتون وارد میشه رو نپرسید فقط بدونید که برای رفع این اتهام ، میتونید چند کار انجام بدید. اولاش اینه که با عکس خودتون این رو ثابت کنید.مثلا کاربر ها میگن با این ژست عکس بگیر و شما بگیری و بفرستی. اگه تمایلی به انتشار عکس یا صدای خود ندارید ، خود به خود به همه اثبات میشه که فیک نیستید. اما شما هم نباید مشکوک رفتار کنید ! اسم های معقول بذارید. مثلا نقی ، ارسطو و اینا نذارید. بعد سعی کنید تو چت روم ها و پست ها فعال باشید و همچنین در چالش هایی که برگزار میشه شرکت کنید.
⭕ خب بحث فیک بازی تموم ! بریم سراغ محتوا – کاربران جدید برای اینکه تو سایت به فرد خوب و مفیدی تبدیل بشید ، باید چند نکته رو به خاطر داشته باشید. اول اینکه قبل از حرف زدن ، فکر کنید. دوما اینکه پست های چند خطی و چرت ارسال نکنید. قشنگ پست با محتوا ارسال کنید. مثلا یه پست تاکتیکی بزنید یا پست فان یا تعدادی ( تاکید میکنم تعدادی نه یدونه ) عکس رو طبق روشی که در بالا گفتم ارسال کنید. به این ها میگن محتوا ! البته از قدیم گفتن اندازه نگه دار که اندازه نکوست. در ارسال پست نه افراط کنید نه تفریط. خلاصه این که #کامنت_را_پست_نکنیم. البته گاهی اوقات پیش میاد که آدم لازم میشه یهویی یه خبر یا اطلاعاتی رو بده. در اون صورت میتونید پست را موقت کنید ( معین موقت وارد میشود :-> ) پست موقت ، پستی است که بعد از مدتی پاک میشود. یعنی شما هم بعد از نیم ساعت یا یک ساعت اون پست بی محتوا رو لطفا پاک کنید.
چند تا نکته هم باید بگم
1. هنگام مواجه شدن با یه پست ، خنثی نباشید و لایک کنید ( اگه خوشتون نیومد هم دیس لایک بدید )
2. لطفا لطفا ( اجبار نمیکنیم اما توصیه میکنیم ) فاصله ی بین پست ها رو رعایت کنید. مثلا میبینید که یه پست تحلیلی زده شده و شما هم میخواید یه پست بالا سرش بزنید ، سعی کنید حداقل 20 دقیقه از ارسال شدن پست تحلیلی بگذره بعد شما مطلب خودتون رو بزنید. البته اگه پست کم محتوایی بود یا از صاحب پست اجازه گرفتید ، مجاز هستید. باز هم میگم اجباری نیست اما توصیه میکنم این کار رو انجام بدید.
3. دعوا نکنید ! اگر سر موضوعی میبینید با نظر کسی مخالفید ، محترمانه بهش بگید و اگه اون شروع به فحاشی کرد ، شما دیگه بحث رو ادامه ندید. اگر دیدید فحاشی ها داره به جا های باریک کشیده میشه به مدیران بگید که اون رو مسدود کنند.

با تشکر از توجه شما به مطلب بنده
به قسمت قدیمی ترین های کامنت ها مراجعه کنید
روی پست زحمت کشیده شده. پس حمایت کنید ( لایک )
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.