پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

۲۰۲۱-۲۰۲۲ فصلی برای آزمایش

زمان ارسال : دوشنبه 11 مرداد 1400
۲۰۲۱-۲۰۲۲ فصلی برای آزمایش

سلام
بارسا تا اینجای کار امرسون ، گارسیا ، آگوئرو و دیپای رو خریده است. حالا بیاید لیست بازیکنان بارسلونا را بررسی کنیم.

دروازه بان : ترشتگن ، نتو ، پنیا
مدافع : پیکه ، آرائوخو ، مینگوئزا ، گارسیا ، لنگله ، اومتیتی ، امرسون ، سرجینیو دست ، آلبا ، بالده ، روبرتو
هافبک : بوسکتس ، دیونگ ، نیکو فرناندز ، موریبا ، پدری ، ریکی
مهاجم : مسی ، کویادو ، دمیر ، دیپای ، آگوئرو ، فاتی ، دمبله ، گریزمان ، بریتویت

این بود زیر و روی همه ی بازیکنان. چند نفر احتمالا از این لیست خارج خواهند شد و به فروش میرسند مثل نتو ، اومتیتی ، لنگله ، کویادو ، بریتویت ، کوتینیو و روبرتو که بارسلونا آنها را در لیست فروش قرار داده و گریزمان هم در صورت رسیدن پیشنهادی خوب ، فروخته خواهد شد.
با در نظر گرفتن این خروجی ها ، حالا به لیستی کامل برای این فصل میرسیم. اما فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ سالی است برای امتحان کردن و رسیدن به نتایجی برای آینده.


در پست دروازه بان ، ترشتگن زیر نظر قرار خواهد گرفت که آیا میتونه مثل قبل برای بارسا تبدیل به سنگربانی مطمئن بشود یا نه. و همچنین پنیا زیر ذره بین هست که بعدا میتونه دروازه بان فیکس بارسا بشه یا نه.
در دفاع راست ، شاهد رقابت امرسون و دست خواهیم بود که برد-برد هست. شاید مجبور به فروش یکی از آنها در تابستان ۲۰۲۲ بشویم برای به دست آوردن پول برای خرید یک ستاره. جایگزین بازیکنی که شاید فروخته بشه هم اسکار مینگوئزا خواهد بود.
در پست مدافع وسط ، عملکرد گارسیا رو میبینیم که بفهمیم آیا در آینده میتونه حداقل یک مدافع نیمکت نشین مطمئن بشه یا نه. همچنین آرائوخو زیر ذره بین گرفته میشه که ببینیم آیا میتونه مدافع فیکس بارسا بشه یا نه. تحت هر شرایطی بارسلونا نیاز به یک بازیکن دیگر در این پست نیاز داره تا بتونه از خط دفاعی خودش مطمئن باشه.
در پست هافبک ، عملکرد نیکو فرناندز و ایلیاکس موریبا (اگه موندنی بشه) رو در نظر میگیریم که ببینیم آیا میتوانند در آینده خط هافبک تیم را تقویت کنند یا نیاز به خرید دیگری خواهد بود.
در خط حمله هم عملکرد یوسف دمیر زیر نظر خواهد بود تا پی ببریم به اینکه باید قراردادش با تیم دائمی بشود یا خبر. عثمان دمبله هم تحت هر شرایطی باید در تابستان ۲۰۲۲ فروخته بشه وگرنه به عقل لاپورتا شک میکنم. آنسو فاتی زیر ذره بین خواهد بود که آیا میتونه مثل قبل مصدومیتش باشه یا خیر.

اما حالا این آزمایش ها برای چیه؟ هدف تابستان ۲۰۲۲ است. جایی که بارسا باید تصمیم بگیره با استفاده از پول فروش بازیکنانی مثل ترینکائو ، دمبله ، کوتینیو و گاو های مقدس که احتمالا فصل آخر حضورشون در بین آبی اناری هاست ، در چه پست هایی خودش رو تقویت کنه.
تحت هر شرایطی بارسلونا برای فصل بعد باید یک مدافع میانی خوب بخره تا بتونه مدعی قهرمانی در اروپا باشد. در پست دفاع چپ در صورت خروج آلبا ، بارسلونا میتواند با یک خرید خوب ، خودش را تقویت کند. در خط دروازه هم اگر ترشتگن به عملکرد ضعیف خودش ادامه بده ، لاپورتا باید به فکر تقویت تیمش در این پست باشه. در خط هافبک هم اگر نیکو فرناندز و ایلیاکس موریبا عملکرد قابل قبول در حد فیکس تیم نداشته باشند ، باید یک خرید داشته باشیم. در خط حمله هم بارسلونا برای مدعی بودن در لیگ قهرمانان باید یک ستاره بخرد. ستاره ای مثل ارلینگ هالند یا کیلیان امباپه.

بارسلونا در این فصل همه ی این آزمایش ها را انجام میدهد تا بفهمد که نیاز هایش برای نقل و انتقالات تابستان ۲۰۲۲ چه خواهد بود. البته مهم ترین چیزی که بارسا باید در نظر بگیره ، این است که چه کسی باید هدایت این تیم در فصل بعد برای هدف قهرمانی اروپا را به عهده بگیرد.

تشکر که خوندید.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.