پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پست آموزشی درباره ایموجی ها

زمان ارسال : جمعه 14 آبان 1400
دوستان سلام
در این پست میخواهیم آموزشی درباره ایموجی ها بدیم. البته من قبلا هم این پست رو زده بودم ولی به دلایلی دوباره میزنم. دلایل :
۱ نمی‌دونم چرا اون پست رو پاک کردم
۲ چند کاربر جدید به سایت اضافه شدند
۳ این پست کاملتر از قبلی است
۴ یه دلیلی هست بین من و یه infinite andres نامی


اولین چیزی که باید بدونید اینه که بعضی ایموجی های این سایت خراب هستند و کار نمیکنند مثل ایموجی حالت تهوع. حالا چاره چیست ؟ دوستانی که با موبایل هستند روی این ایموجی نگه دارند و ذخیره کنند. دوستانی هم که با رایانه به سایت وارد میشوند کلیک راست کنند و save as بزنند. سپس گیف دانلود شده را در سایت uupload آپلود کنید و با استفاده از لینک مستقیم برای سایت ها ، در این سایت میتوانید از آن ایموجی استفاده کنید.


مطلب بعدی اینه که شایعه شده بود با اومدن قالب جدید این ایموجی ها از سایت حذف خواهند شد (هرچند بعیده) اما به هر حال اگر هم حذف شد ، میتوانیم همین راهکار را انجام بدیم. ایموجی ها رو دانلود کرده سپس آپلود کنید و لینک مستقیم برای سایت ها رو در سایت paste کنید.


مورد بعدی اینه که برخی ایموجی های خود گوشی هم در این سایت قابل استفاده هستند که عبارت است از:
☺️☹☻☠⛷⛹️‍♀️⛹️‍♂️☝️✌✊✋✍❤❣⛑
☘⚘

✨⚽️⚾️⛳⛸♟♠️♥️♦️♣️
⛰⛪⛩⛲⛺♨️⛽⚓⛵✈⛴⌛⏳⏲⏱
⏰⌚☀️⭐⛈⛅☁️☃️❄⚡⛱☔☂️⛄☄⛼⛟
☎️⌨✉✏✒✂️⚔⚒⛏⚙⚗⛓⚖⚱⚰
⚠️↗️⬆️➡️↘️⬇️↙️⬅️↖️↕️⤵️⤴️↪↩↔️
⚛☪️☦✝️☯️☸✡☮♈♉♊♋♒♑♐
♏♎♍♌♓⛎▶️⏩⏫⏮⏪◀️⏯⏭⏬
⏸⏹⏺⏏♂️♀️⚕♾♻️⚜❎❌✖✔☑
✅⭕➕➖➗➰➿〽️✳❕❔❓⁉️‼⛔
✴❇™️®️©️❗#️⃣*️⃣0️⃣1️⃣2️⃣3️⃣4️⃣5️⃣6️⃣7️⃣8️⃣9️⃣Ⓜ️ℹ
⬜⚫⚪⬛◼◻◽◾▫️▪️☢☣⛾⚀⚁⚂⚃⚄⚅
♿〰️


خب دوستان حالا می‌خوایم ایموجی های جدید رو معرفی کنیم. یک سایتی که در منبع قرار دارد ، ایموجی های فراوانی دارد که میتوانیم اونها رو با همین روش که بالا گفتیم یعنی دانلود ، آپلود و کپی کردن لینک مستقیم برای سایت ها از اونها در این سایت هم استفاده کنیم.


مطلب بعدی هم درباره این است که با این روش ، میتوانیم از ایموجی هایی که مخصوص سایت های دیگر هستند هم استفاده کنیم. دانلود ، آپلود ، paste ، copy


پس با رمز دانلود ، آپلود و لینک مستقیم میتوانیم از ایموجی های جدیدی در این سایت استفاده کنیم به علاوه ایموجی هایی که کار نمیکنند هم قابل استفاده میشوند.
البته باید توجه کنید که این روش آپلود عکس مخصوص ناحیه کاربری است و در صفحه اصلی سایت امکان آپلود کردن عکس وجود ندارد. اگه قبلا عکس آپلود کردید یا الان دارید میرید امتحان کنید ، باید بگم زرنگ بازی درنیارید. بله وقتی در صفحه اصلی سایت عکس آپلود میکنید ، برای اولین دفعه کار میکند ولی وقتی رفرش کنید ، اون عکس یا گیف دیگر قابل مشاهده نیست. البته باید اینجا امیدوارتون کنم که وقتی شما نمی‌بینید دلیل نمیشه وجود نداشته باشه. پس در صفحه اصلی سایت هم عکس هاتون رو با خیال راحت آپلود کنید حتی اگر خودتون اون رو نمی‌بینید ، مهم نیست چون بقیه کاربران توانایی مشاهده اون رو دارند.

با تشکر از اینکه به مطلب بنده توجه کردید
باشد که رستگار شده باشید و حمایت کنید
به قسمت قدیمی ترین های کامنت ها سر بزنید
به منبع حتما رجوع شود #خنثی_نباشیم
با تشکر از کاربران عارف ۱۰ و بارسایی دو آتیشه
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.