پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مروری بر 7 چالش بزرگ پیش روی لیونل مسی، پیش از فرا رسیدن بازنشستگی

زمان ارسال : سه شنبه 12 آذر 1398
لئو دهها رکورد تاریخی از خود بر جای گذاشته اما هنوز هم هستند رکوردهایی که شاید بتوان گفت مسی به سختی بتواند آن را بشکند.

لیونل مسی، برنده توپ طلای 2019، هنوز چند چالش بزرگ دیگر پیش از بازنشستگی در مقابل دارد.

به گزارش موندو دپورتیوو، پس از فتح ششمین توپ طلای دنیای فوتبال که رکوردی تاریخی محسوب می‌شود، لیونل مسی مدعی شد امیدوار است هنوز افتخارات بیشتری به دست بیاورد. واقعیت این است که لئو در 32 سالگی، بسیاری از رکوردهای تاریخی را به نام خودش ثبت کرده اما هنوز هم در چند زمینه، چالش‌های بعضا دشواری پیش رو دارد. به خصوص در لیگ قهرمانان اروپا که چهار سال است در فتح آن، ناکام مانده است.

در ادامه به 7 چالش بزرگ پیش روی مسی می‌پردازیم:

1- تبدیل شدن به بازیکنی با بیشترین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا؛ این رکورد هم اکنون در اختیار خنتو، اسطوره رئال مادرید با 6 قهرمانی است. مسی تاکنون 4 بار جام گوش دراز را بالای سر برده است.

2- تبدیل شد به بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ این رکورد هم اکنون با 127 گل در اختیار کریستیانو رونالدو، رقیب دیرینه مسی قرار دارد. کاپیتان بارسلونا 114 گل در این تورنمنت به ثمر رسانده است.

3- تبدیل شدن به باسابقه‌ترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ این رکورد هم اکنون در اختیار ایکر کاسیاس است که 181 بار در لیگ قهرمانان به میدان رفته است. مسی تاکنون 140 بار در معتبرترین تورنمنت باشگاهی دنیا به میدان رفته است.

4- تبدیل شدن به باسابقه‌ترین بازیکن تاریخ بارسلونا؛ این رکورد هم اکنون با 767 بازی در اختیار ژاوی است. مسی تا امروز، 701 بار برای بارسا به میدان رفته است.

5- تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ یک باشگاه؛ این رکورد جاودانه هم اکنون در اختیار پله است که 643 گل برای سانتوس به ثمر رساند. مسی تاکنون 614 گل برای بارسا به ثمر رسانده است و به 30 گل دیگر نیاز دارد.

6- تبدیل شدن به پرافتخارترین بازیکن تاریخ لالیگا؛ این رکورد هم اکنون در اختیار خنتو، اسطوره رئال مادرید است که 12 بار قهرمان بالاترین سطح فوتبال اسپانیا شد. لئو تاکنون 10 بار قهرمانی لالیگا را تجربه کرده است.

7- تبدیل شدن به پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال؛ رکوردی که اکنون در اختیار دنی آلوز با 39 عنوان قهرمانی است. مسی 34 عنوان قهرمانی کسب کرده است.

منبع: سایت طرفداری

بدون - توهین
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.