سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

راه حل اینتر برای رهایی از شر بارسلونا!

زمان ارسال : سه شنبه 12 آذر 1398
اینتر در فصل جاری نمایشی فراتر از انتظار داشته و بهترین شروع تاریخ خود در سری آ را رقم زده است که بی شک درخشش و گلزنی های لائوتارو مارتینز در این مسیر تاثیر مهمی را ایفا کرده است.

کالچومرکاتو مدعی شد بارسلونا علاقه زیادی به خرید لائوتارو مارتینز داشته و می خواهد در تابستان بعد برای خرید این ستاره 22 ساله اقدام کند. لیونل مسی خواهان حضور لائوتارو مارتینز در نوکمپ بوده و بارسا می خواهد این بازیکن را به عنوان لوییس سوارز 33 ساله در درازمدت جذب کند.

در حال حاضر لائوتارو مارتینز تا سال 2023 با اینتر قرارداد داشته و زمان قابل توجهی تا پایان قرارداد او با نراتزوری باقی مانده، اما مشکل اینجاست که بند آزادسازی 111 میلیون یورویی در قرارداد این بازیکن وجود دارد و بارسلونا برای پرداخت این رقم و جذب یکی از مستعدترین مهاجمان دنیای فوتبال کار چندان دشواری نخواهد داشت.

به همین دلیل اینتر قصد دارد در مذاکره با لائوتارو مارتینز، او را راضی به افزایش بند آزادسازی کند تا از این طریق بارسلونا نتواند به راحتی او را در تابستان سال بعد جذب کند و این مذاکرات ممکن است شامل افزایش حقوق این بازیکن 22 ساله هم بشود. لائوتارو مارتینز در این فصل عملکرد درخشانی داشته و در 19 بازی موفق به زدن 13 گل و ارسال 3 پاس گل برای هم تیمی هایش شده است.

# بدون - توهین
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.