پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دومین جایزه معتبر برای مسی در طول 24 ساعت

زمان ارسال : چهارشنبه 13 آذر 1398
لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا که دوشنبه شب در شهر پاریس توانست تا ششمین توپ طلای کارنامه ورزشی اش را کسب کند، امشب برنده یک جایزه دیگر شد و جایزه بهترین گلزن تاریخ لالیگا را در جشن برگزیده های روزنامه آ.اس اسپانیا مال خود کرد.

اگرچه مسی نتوانست امروز دراین مراسم حضور بیابد، ولی او پیش از این جایزه اش را (درروز جمعه) دریافت کرده بود و با آن عکسی به یادگار گرفته بود.

مسی در ویدیوی کوتاهی که در جریان مراسم معرفی برترین های سال روزنامه آ.س پخش شد گفت:« به خاطر فتح این جایزه از همه تشکر می کنم و از روزنامه آ.اس واقعا متشکرم که مرا به عنوان برنده این جایزه برگزید. واقعا متاسفم که نتوانستم دراین شب ویژه درکنارتان باشم ولی همه شمارا درآغوش می گیرم. از این جشن لذت ببرید»

لیونل مسی در طول پانزده فصل حضورش در رقابتهای لالیگا، رکوردهای متعددی را به نام خودش ثبت کرده است. او که در فصل 5-2004 از تیم پایه ای بارسلونا به تیم اصلی منتقل شد، تا به امروز مجموعا 461 بازی با پیراهن تیم کاتالان برگزار کرده و 428 گل به ثمر رسانده. لیونل مسی حالا برترین گلزن تاریخ فوتبال اسپانیاست و از همین رو روزنامه آ.اس در مراسم اهدای جوایز سالیانه اش، جایزه ویژه ای نیز به مسی اهدا کرد.

# بدون - توهین
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.