سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رسمی: پپ گواردیولا بهترین سرمربی کاتالونیا در سال 2019 میلادی شد

زمان ارسال : چهارشنبه 13 آذر 1398
پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی فصل گذشته را با فتح 4 جام با این تیم به پایان برد و از همین رو دیشب در مراسمی ویژه که در بارسلونا برگزار شد، به عنوان برترین سرمربی کاتالان سال 2019 میلادی برگزیده شد.

البته خود گواردیولا به خاطر بازی دیشب تیمش در فوتبال انگلیس، موفق نشد تا با سفر به بارسلونا شخصا و حضورا این جایزه را دریافت کند و از همین رو پدرش به نمایندگی از او این جایزه را گرفت. اما گواردیولا در پیغامی ویدیویی صحبتهای کوتاهی کرد. سرمربی اسپانیایی سیتی در این رابطه گفت:« احساس غرور می کنم که نامم در بین نامزدهای نهایی دریافت این جایزه قرار دارد. می خواهم از دو فینالیست دیگر این جایزه که عملکرد فوق العاده ای داشتند تمجید کنم و از روبی و لوئیس کورتس نام ببرم.»

والنتی گواردیولا، پدر پپ گواردیولا به نمایندگی از پسرش این جایزه را دریافت کرد و گفتگوی کوتاهی هم با حضار داشت؛ والنتی گواردیولا با به یادآوردن روزهای ابتدایی فوتبال پپ و حضورش در تستهای فوتبالی تیم پایه ای بارسلونا گفت:« روزی که ما رفته بودیم تا پپ در تستهای فوتبالی تیم پایه ای بارسا شرکت کند، او حتی توپ را لمس نکرد و با خودمان گفتیم که اینها هرگز با ما تماس نخواهند گرفت. ولی اوریول تورت، که همیشه از او متشکرم، در پپ استعدادهایی دید و او را به تیم پایه ای بارسا دعوت کرد و در روز دوم، پپ جوری بازی کرد که همه انگشت به دهان ماندند؛ پپ از همان روز، پپ بود و مهارتهای فوتبالی اش را نشان داد.

از آن زمان به بعد، پپ گواردیولا هم به عنوان یک فوتبالیست به موفقیتهای زیادی رسید و هم در قالب سرمربی؛ اما او چندان در قید و بند جامها و افتخارات نبوده. پدرش دراین رابطه به این نکته اشاره کرد که نقشه و برنامه ای برای تمام جامها و افتخاراتی که پسرش در دنیای فوتبال کسب کرده دارد. پدر گواردیولا دراین رابطه گفت:« در اتاقی که در خانه دارم، تمام افتخارات پپ را قرار داده ام ولی این اتاق هم دیگر جا ندارد. رویایم این است که در روستایمان، سانتپودر، یک موزه تاسیس کنم ولی پپ مدل خاص خودش را دارد و راهی برای متقاعد کردنش وجود ندارد.»

پدر گواردیولا در بخش پایانی صحبتهایش درمورد احتمال بازگشت پپ گواردیولا به بارسلونا و هدایت مجدد تیم کاتالان گفت:« ممکن است برگردد ؛ نمی دانم. از زمانی که پپ از خانه رفت، همیشه خودش تصمیماتش را شخصا می گیرد.»

# بدون - توهین
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.