پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسکالونی: آرژانتین به مسی برای قهرمانی در کوپا نیاز دارد

زمان ارسال : چهارشنبه 13 آذر 1398
لیونل اسکالونی امیدوار است که کوپا آمریکا 2020 آخرین حضور مسی در تیم ملی آرژانتین نباید و تاکید کرد که این تیم بیشتر از فوق ستاره خود به قهرمانی در این رقابت ها نیاز دارد.

آرژانتین اولین بازی خود در رقابت های کوپا آمریکای سال آینده را در تاریخ 22 تیر ماه سال آینده برگزار کند. اسکالونی امیدوار است که مسی 32 ساله که بار دیگر برای کسب اولین جام قهرمانی ملی خود تلاش خواهد کرد، پس از این رقابت ها نیز به حضور در تیم ملی آرژانتین ادامه دهد و تایید کرد که تنها فوق ستاره بارسلونا نیز که بیش از اندازه در انتظار کسب این قهرمانی است و اشتیاق تیم ملی آرژانتین بیشتر از اوست. سرمربی آرژانتین در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: " نمی دانم که این آخرین رقابت مسی است یا نه. امیدوارم که اینطور نباشد. اما آرژانتین بیشتر از او نیاز به قهرمانی دارد. ما هیچ قولی نمی دهیم اما با تمام وجود برای رسیدن به فینال و قهرمانی در این رقابت ها تلاش خواهیم کرد. "

آرژانتین آخرین بار در سال 1993 موفق شد جام قهرمانی رقابت های کوپا آمریکا را بالای سر ببرد و امسال باید با شیلی، اروگوئه، پاراگوئه، استرالیا و بولیوی در مرحله گروهی رقابت کند.

# بدون - توهین
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.