پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

با چند خبر در خدمت شما هستیم

زمان ارسال : چهارشنبه 13 آذر 1398
" پیشنهاد عجیب بارسلونا برای جذب امباپه "

کیلیان امباپه پس از درخشش در ترکیب موناکو در سال 2017 به پاری سن ژرمن پیوست. بسیاری از اهالی فوتبال اما مقصدی به جز پی اس جی را برای آینده امباپه متصور هستند و این باور وجود دارد که این ستاره جوان دیر یا زود راهی یک تیم بزرگ تر خواهد شد. همچنین از رئال مادرید به عنوان محتمل ترین مقصد امباپه یاد می شود. با این وجود باشگاه های دیگری نیز خوهان جذب این بازیکن 20 ساله هستند اما قطعا راه بسیار دشواری در این رابطه خواهند داشت چرا که باشگاه پی اس جی به این راحتی ها حاضر به فروش ستاره خود نخواهد شد.

در همین رابطه شب گذشته یکی از کارشناسان مطرح شبکه الچیرینگیتو ادعای جالب و البته عجیبی را مطرح کرد. اندا، کارشناس مطرح ال چیرینگیتو، در برنامه دیشب مدعی شد که باشگاه بارسلونا آماده ارائه یک پیشنهاد بزرگ برای جذب کیلیان امباپه است. اندا در این رابطه گفت: "باشگاه بارسلونا پیشنهاد آنتوان گریزمان، عثمان دمبله و 120 میلیون یورو در ازای کیلیان امباپه را به باشگاه پاری سن ژرمن ارائه خواهد داد."

........................................................................................................................................................

" موافقت بارسلونا با جدایی هافبک جوانش "

روزنامه اسپانیایی «آاِس» مدعی شد باشگاه بارسلونا مخالفتی با جدایی کارلس آلنا، هافبک اسپانیایی و جوان خود در مهلت نقل‌وانتقالات ماه ژانویه ندارد.

قرارداد آلنا ۲۱ ساله تا سال ۲۰۲۲ با بارسلونا اعتبار دارد، اما این هافبک جوان از آغاز فصل جدید لالیگا تنها در یک بازی و به مدت ۴۵ دقیقه برای کاتالان‌ها به میدان رفته به همین دلیل قصد دارد در مهلت نقل‌وانتقالات ماه ژانویه این تیم را ترک کند.

به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه با جدایی این بازیکن موافقت کرده‌اند، اما هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌اند که آلنا بطور قرضی راهی تیم دیگری شود یا با یک قرارداد دائمی.

از باشگاه‌های انگلیسی از جمله تاتنهام به عنوان مشتریان جدی این بازیکن نامبرده می‌شود، و باشگاه ختافه هم به تازگی به جمع مشتریان این هافبک جوان اسپانیایی پیوسته است. آلنا فصل گذشته در مجموع ۲۷ بازی برای بارسلونا به میدان رفت و دو گل به ثمر رساند.

...........................................................................................................................................................

" زنگ خطر در بارسا؛ دمبله آخرین قربانی "

تعداد مصدومان عضلانی بارسلونا در فصل جاری به چهار نفر رسیده و این در فصول اخیر بی سابقه بوده است.

به نقل از آاس، شرایط بارسا در فصل جاری خوب و ایده آل پیش می رود. بلوگرانا در لیگ قهرمانان صعودش را قطعی کرده و در لالیگا نیز با تفاضل گل بهتر نسبت به رئال صدرنشین است اما نکته نگران کننده در این تیم، تعداد زیاد مصدومان عضلانی است.

تاکنون که هنوز به نیمه های فصل نیز نرسیده ایم، 4 بازیکن بارسا از ناحیه عضلات پا مصدوم شده اند. اولین نفر مسی بود که در نخستین تمرین پیش فصل مصدوم شد و نتوانست شروع فصل را در ترکیب بارسا حضور داشته باشد. مسی قصد داشت از هفته دوم برابر بتیس به میادین برگردد که بار دیگر در تمرینات مصدوم شد. او از هفته پنجم بود که به میادین برگشت.

دومین بازیکن لوئیس سوارز بود که در اولین بازی فصل بارسا برابر بیلبائو مصدوم شد و تا یک ماه قادر به حضور در میادین نبود.

پس از مسی و سوارز نوبت به جوردی آلبا رسید که در بازی رفت برابر بروسیا دورتموند مصدوم شد و یک ماه نتوانست برای بارسا بازی کند. او پس از بازگشت به میادین، از همان ناحیه بار دیگر مصدوم شد و در بازی های اخیر تیمش غایب بوده است.

آخرین قربانی، عثمان دمبله است که در بازی برگشت با بروسیا دورتموند نتوانست بیش از 25 دقیقه در زمین باشد و به دلیل پارگی عضله حالا باید دو ماه و نیم به دور از میادین باشد.

.........................................................................................................................................................

" در بارسلونا از نژادپرستی رنج می‌بردم "

امانوئل پتی، ستاره سابق بارسلونا در جدیدترین مصاحبه خود مدعی شد که در رختکن تیم سابقش از نژادپرستی رنج می برد.

پتی در مصاحبه با رادیو «RMC» فرانسه، گفت: در بارسلونا از نژادپرستی رنج می‌بردم. اگرچه این حرف‌های من برخی‌ها را غافلگیر خواهد کرد. این اتفاق ناگوار چندین بار از سوی برخی از بازیکنان علیه من تکرار شد.

پتی در فصل ۲۰۰۰-۲۰۰۱ از آرسنال به بارسلونا آمد. در آن زمان فیگو آبی-اناری‌ها را ترک کرده و به رئال رفته بود. هافبک فرانسوی در کارنامه اش تجربه بازی برای تیم های موناکو و چلسی را نیز دارد. او به همراه تیم ملی کشورش قهرمان جام جهانی ۱۹۹۸ شد.

............................................................................................................................................................
# بدون - توهین
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.