پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کاریکاتور/ یک هفته خوب برای مسی+اتوئو وارد دنیای موسیقی شد

زمان ارسال : یکشنبه 17 آذر 1398
" کاریکاتور / یک هفته خوب برای لیونل مسی "

لیونل مسی دیشب هم از توپ طلای خود در میان هواداران رو نمایی کرد و هم در جریان بازی توانست هتریک کند و جشنواره گل راه بی اندازد.

حال این خبر سوژه بلیچر ریپورت شده است و این کاریکاتور بسیار زیبا را در اینستاگرامش منتشر کرده است، و در رابطه با کاریکاتور خود این گونه توضیح داده است:

" دوشنبه : برنده ی ششمین توپ طلا
جمعه : بهترین بازیکن ماه لالیگا
شنبه : در نیوکمپ با نتیجه ی 5 بر 2، یک هتریک به ثبت می رساند
یک هفته ی خوب برای لیونل مسی "

..........................................................................................................................................................

" مهاجم اسبق بارسلونا وارد دنیای موسیقی شد؛ اولین کنسرت در راه است "

ساموئل اتوئو بازیکن اسبق بارسلونا و کامرون در کلیپی تبلیغاتی از تغییر مسیر دوران حرفه ای خود خبر داد و اعلام کرد که وارد دنیای موسیقی شده است.

اتوئو مهاجم اسبق تیم ملی کامرون در سن 38 سالگی از فوتبال خداحافظی کرد و حالا اعلام کرده است که در روز 20 سپتامبر اولین کنسرت خود را به عنوان خوانده برگزار خواهد کرد. این کنسرت در پارک دو پریسس دوالا در کامرون برگزار خواهد شد که هنرمندان دیگری نظیر سالاتیل، ماگاسکو، دیاموند پلایتومز، کروزن، بناش و پانچاک دیگر خوانندگان مراسم خواهند بود.

اتوئو در توضیح کنسرت خود نوشته است:"برخی اعتقاد دارند که اتوئو جسارت چنین کاری را ندارد ؟ بیایند و ببینند که اشتباه می کردند. همدیگر را می بینیم. آدرنالین بالاست. آماده برای چالشه ای جدید. ممنون از همگی."

اتوئو بین سالهای 2004 تا 2009 در بارسلونا بازی کرد و بهترین روزهای دوران فوتبالش را در نیوکمپ داشت. او قبل از رآن در مایورکا و رئال مادرید هم بازی کرده بود و مدتی به صورت قرضی به اسپانیول و لگانس رفته بود. این مهاجم پس از جدایی از بارسلونا به اینتر ، آنژی ماخاچ قلعه روسیه، چلسی، اورتون، سمپدوریا، آنتالیا اسپور ، کنیا اسپور و قطر اسی سی رفت.

( عکس در کامنت )

.........................................................................................................................................................

# بدون - توهین
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.