پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگانبارسلونابارسلونا-پاری سن ژرمنپاری سن ژرمن

عکس/تعداد هت‌تریک‌های مسی در هر فصل+آماده باش مسی به مدعیان کفش طلا

زمان ارسال : یکشنبه 17 آذر 1398
" عکس/ تعداد هت‌تریک‌های مسی در هر فصل "

تعداد هتریک‌های لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا را در هر فصل را میتوانید در عکس بالا مشاهده می کنید.

...............................................................................................................................................................

" آماده باش مسی به لواندوفسکی و مدعیان کفش طلا "

لیونل مسی در بازی با مایورکا نه تنها از توپ طلای ششم خود نزد هواداران بارسا رونمایی کرد، که توانست با ثبت سی و پنجمین هت تریک خود در لالیگا، نقش اول را در پیروزی ۵-۲ آبی اناری ها ایفا کند.

مسی که در ۴ هفته ابتدایی لالیگا غایب بود و در ۱۵ بازی گذشته تیمش در ۱۰ بازی حاضر بوده، حالا ۱۲ گله است و از کریم بنزمای یازده گله پیشی گرفته و به صدر جدول گلزنان اسپانیا صعود کرد.

آماده باش مسی به لواندوفسکی و مدعیان کفش طلا

در حال حاضر چیرو ایموبیله ستاره لاتزیو ۱۷ گله است و بهترین گلزن اروپا محسوب می شود و در جدول گلزنان کفش طلای ۲۰۲۰ نیز در صدر قرار دارد. پس از او روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن قرار دارد که ۱۶ گل توانسته به ثمر برساند.

جیمی واردی از لسترسیتی هم ۱۴ گله است و در جایگاه سوم قرار دارد. پایین تر از او تیمو ورنر از لایپزیش قرار دارد که توانسته ۱۳ گل برای تیمش به ثمر برساند.

هر چند فاصله ۵ گل با ایموبیله فاصله اندکی نیست ولی هنوز ۲۳ بازی دیگر برای مسی در پیش است و با توجه به توانایی های غیر قابل انکارش، می توان تصور کرد که بتواند به صدر جدول و بالاتر از همه مدعیان برسد.

مسی در سه سال گذشته به شکل متوالی توانسته فاتح کفش طلا شود. او در مجموع شش کفش طلا در ویترین افتخاراتش دارد.

..........................................................................................................................................................

# بدون - توهین
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.