پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رسمی: داور ال کلاسیکو مشخص شد+قضاوت های این داور

زمان ارسال : سه شنبه 19 آذر 1398
الخاندرو ارناندز ارناندز داور سرشناس اسپانیایی قضاوت دیدار دو تیم بارسلونا و رئال مادرید که 9 روز دیگر از سری بازیهای لالیگا و در ورزشگاه نوکمپ برگزار خواهد شد را عهده دار خواهد بود.

فدراسیون فوتبال اسپانیا با اعلام نام این داور به عنوان قاضی ال کلاسیکوی ورزشگاه برنابئو، اعلام کرد که د بورگونس بنگوئچئا، داور وار در این بازی خواهد بود.

آقای ارناندز ارناندز در طول این فصل تنها یک بازی را برای بارسا سوت زده و آن بازی با باخت بارسلونا مقابل لوانته در شهر والنسیا و با نتیجه 1-3 به اتمام رسیده بود. البته او سابقه قضاوت در بازی های ال کلاسیکو را نیز دارد و آخرین باری که یکی از جدالهای بارسلونا و رئال مادرید را سوت زده بود، در مصاف دو تیم در نوکمپ بود که با برد 1-5 بارسا مقابل رئال مادرید به پایان رسیده بود.

این پنجمین بازی ال کلاسیکوی آقای ارناندز خواهد بود و در مجموع 4 دیدار ال کلاسیکوی قبلی ای که به قضاوت او برگزار شده، بارسا به دو برد دست یافته (برد 1-5 نوکمپ و پیروزی 3-2 در برنابئو)، یک تساوی با قضاوت او رقم خورده (تساوی 2-2 در نوکمپ، در شرایطی که سرنوشت لالیگا رقم خورده بود) و یک بازی هم با برد رئال به پایان رسیده (در آوریل سال 2016 که رئال مادرید موفق شده بود تا 2-1 در نوکمپ به پیروزی برسد.)

این داور اسپانیایی به خاطر ندیدن صحنه گل جنجالی بارسلونا در بازی با بتیس در فصل 17-2016 نیز مشهور است. زمانی که در جریان آن بازی توپ بارسلونا وارد دروازه بتیس شد ولی داور که صحنه را ندیده بود، آن گل را نپذیرفت. در آن صحنه جنجالی توپ بعد از برخورد به پیچینی، بازیکن بتیس بیش از یک متر وارد دروازه این تیم شد ولی نه داور و نه خط نگهدار ، صحنه ورود توپ به دروازه را ندیدند. اما در تماشای صحنه آهسته بازی کاملا مشخص بود که توپ وارد دروازه شده است. این تصاویر در سراسر دنیا سروصدای زیادی به پا کرد و نادیده گرفتن شدن آن گل به ضرر بارسا تمام شد. آن صحنه حسابی سروصدا کرد و همین اتفاق نقش به سزایی در استفاده از تکنولوژی در دنیای فوتبال داشت. ولی جالب اینجاست که هنوز در لیگ اسپانیا از تکنولوژی خط دروازه استفاده نمی شود.

( فقط دقت کنید که سایت بارسانیوز گفته بود احتمالا این یارو داور الکلاسیکو بشه، ولی الآن دیگه رسمی شد )

# بدون - توهین
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.