پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پاسخ منفی ابراهیموویچ به پیشنهاد بولونیا+نحسی میلان برای گریزمان

زمان ارسال : سه شنبه 19 آذر 1398
" پاسخ منفی ابراهیموویچ به پیشنهاد بولونیا "

زلاتان ابراهیموویچ به پیشنهاد باشگاه فوتبال بولونیا پاسخ منفی داد.

ابراهیموویچ هرچند بارها اعلام کرده به بازگشت به ایتالیا بسیار علاقمند است اما به طور مشخص به تیمی نظیر بولونیا نخواهد پیوست.

براساس اظهارات مدیر ورزشی این باشگاه، فوروارد 38 ساله سوئدی به پیشنهاد همکاری با بولونیا جواب رد داد.

والتر ساباتینی به خبرگزاری رسمی ایتالیا گفت: امکان خوبی وجود داشت و بحث پول در میان نبود.جوی ساپوتا، رئیس باشگاه آماده مذاکره بود اما ابراهیموویچ به پیشنهاد بولونیا فکر نمی‌کند چون انتخابی دیگر برای آینده‌اش دارد.

این مهاجم که سابقه حضور در آژاکس آمستردام، اینترمیلان، بارسلونا، پاری‌سن‌ژرمن و منچستریونایتد را در کارنامه دارد، اواسط نوامبر بعد از 2 فصل حضور در تیم لس‌آنجلس گالاکسی، تیم آمریکایی را ترک کرد.

براساس اعلام رسانه‌‌ها هم اکنون احتمال حضور وی در یکی از دو تیم ناپولی و آ.ث‌میلان وجود دارد.

البته اگر وی به سود میلان تصمیم‌گیری کند، برای دومین مرتبه حضور در این تیم را تجربه خواهد کرد.زیرا او در سال‌های 2010 تا 2012 برای میلانی‌ها توپ زد.

..........................................................................................................................................................

" نحسی میلان برای گریزمان "

مهاجم فرانسوی از آخرین حضورش در میلان خاطره خوشی ندارد.

به نقل از آس، بیست و هشتم می ۲۰۱۶ یکی از تلخ‌ترین روزهای دوران ورزشی آنتوان گریزمان بود. مهاجم فرانسوی پس از این که در یک چهارم نهایی و نیمه نهایی برابر بارسلونا و بایرن درخشید و نقش کلیدی در صعود تیمش داشت در فینال لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید پنالتی از دست داد. زمانی که بازی یک بر صفر بود گریزمان توانست توپ ربایی کند و در این لحظه فرناندو تورس را پیدا کرد. مهاجم اسپانیایی توسط په‌په سرنگون شد. گریزمان تنها روبرویش کیلور ناواس را می‌دید. ضربه محکمش به دیرک برخورد کرد. سپس در ضربات پنالتی فرصت دوباره یافت و این بار ناواس را فریب داد و به آرامی به توپ ضربه زد. او در آن زمان به آسمان نگاه کرد و با قدرت فریاد زد. با این حال اگر آن پنالتی به گل تبدیل می‌شد اتلتیکو می‌توانست قهرمان شود.

گریزمان از آن روز دیگر به سن سیرو برنگشته است. همچنین فینال دیگری در لیگ قهرمانان را تجربه نکرد. او توانست هواداران اتلتیکو را با قهرمانی در لیگ اروپا راضی نگه دارد. با این حال لیگ قهرمانان و یورو دو عنوانی هستند که هنوز مهاجم فرانسوی به دست نیاورده است. گریزمان در زندگی‌نامه‌اش نوشت: هنوز خود را در آن فینال مقصر می‌دانم. اگر می‌توانستم بازی را مساوی کنم برنده بازی می‌شدیم.

شرایط برای گریزمان در بارسلونا عوض شده است. لوییس سوارس پس از دیدار برابر مایورکا اظهار کرد: باید به گریزمان تبریک گفت چون می‌داند چگونه خود را با تیم وفق دهد که این کار آسانی نیست.

در هفته‌های اخیر رابطه سه مهاجم بارسا (لیونل مسی، سوارس و گریزمان) تغییر یافته است. آنها برابر دورتموند و مایورکا گل‌های زیادی به ثمر رساندند. گریزمان نسبت به قبل هماهنگ‌تر شده است و در مناطقی قرار می‌گیرد که می‌تواند بیشتر با مسی کار کند. حتی می‌تواند از فاصله ۵۰ متری پاس مارک آندره تراشتگن را دریافت کند. او می‌خواهد در میلان هم به این روند ادامه دهد. البته در بازی امشب (سه‌شنبه) بارسلونا و اینتر در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان مسی را در کنار خود نخواهد داشت. ستاره آرژانتینی با تصمیم ارنستو والورده به میلان سفر نکرد.

...........................................................................................................................................................

# بدون - توهین
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.