پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سرمربی سابق رئال مادرید و بارسلونا درگذشت

زمان ارسال : سه شنبه 19 فروردین 1399
رادومیر آنتیچ سرمربی سابق رئال‌ مادرید، اتلتیکومادرید و بارسلونا در سن 71 سالگی درگذشت.

رادومیر آنتیچ تنها فردی بود که هدایت سه تیم بزرگ باشگاهی در اسپانیا را بر عهده داشته و ساعتی قبل باشگاه اتلتیکومادرید با انتشار بیانیه ای عنوان کرد او در سن 71 سالگی و بعد از مبارزه با یک بیماری دشوار فوت کرده است.

رادومیر آنتیچ در فصل 92-1991 سرمربی رئال مادرید شد و در این تیم نتوانست رتبه ای بهتر از جایگاه هفتم را از آن خود کند. البته بهترین دوران رادومیر آنتیچ در اتلتیکومادرید در رقم خورد و او موفق شد در فصل 96-1995 دبل کرده و لالیگا و کوپا دل ری را فتح کند. او در دوران حضور در رئال مادرید و بارسلونا موفق به فتح جام نشد. رادومیر آنتیچ در فصل 03-2002 هدایت بارسا را بر عهده گرفت و نتوانست به رتبه ای بهتر از جایگاه هفتم در جدول لالیگا دست پیدا کند.

در آخرین سال های دوران مربیگری، رادومیر آنتیچ هدایت تیم ملی ضربستان را بر عهده داشت و با این تیم به جام جهانی صعود کرد، اما در مرحله گروهی مجبور به وداع با این رقابت ها شد. آخرین تجربیات مربیگری رادومیر آنتیچ در کشور چین و تیم هایی چون ساندونگ و هبی سپری شد و او امروز جان خود را از دست داد. او در کل در اسپانیا سرمربی تیم های دیگری چون ساراگوسا، سلتاویگو و اوویدو نیز بود.

در بیانیه باشگاه اتلتیکومادرید آمده است: "خانواده اتلتیکومادرید به دلیل فوت یکی از سرمربی های افسانه ای خود سوگوار است. تو همیشه در قلب ما خواهی ماند. روحت شاد."

بارسلونا نیز با ابراز تاسف در این رابطه گفت: "رادومیر آنتیچ که در سال 2003 سرمربی بارسلونا بود امروز درگذشت. خانواده بارسا به خاطر از دست دادن مردی که در دنیای فوتبال بسیار محبوب بود ، عزادار است. روحش شاد."

# بدون - توهین

مرسی رفقا، خوبی بدی دیدید منو حلال کنید.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.