پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جمله رمانتیک نامزد مارتینز: با تو، 10 دفعه در قرنطینه می‌مانم!

زمان ارسال : چهارشنبه 20 فروردین 1399
لوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی اینتر که به شدت برای فصل آینده مورد توجه بارسلونا قرار دارد، این روزها دوران قرنطینه را در خانه اش در شهر میلان سپری می کند اما حضور نامزدش آگوستینا گاندولفو کنارش باعث می شود که تنها نباشد.

اگوستینا اخیرا پیامی روحیه بخش در تمجید از نامزدش منتشر کرده است. به علت قرنطینه اجباری دولت ایتالیا، در حال حاضر لوتارو و آگوستینا با هم در خانه هستند و به جز برای خریدهای ضروری از خانه خارج نمی شوند. اما به نظر می رسد که آگوستینا از این که در کنار لوتارو در خانه باشد چندان هم ناراضی نیست. این مدل اینستاگرامی در پیامی نوشته است:"اگر کنار تو باشم، حاضرم ده دفعه دیگر هم در قرنطینه بمانم!"

لوتارو مارتینز در حال حاضر به نظر می رسد که خودش را برای حضور در ترکیب بارسلونا در فصل آینده آماده می کند. او می تواند در کنار هموطنش لیونل مسی بازی کند و کم کم جای لوییز سوارز که سنش بالا رفته را بگیرد. بدین ترتیب این دو در کنار آنتوان گریزمن خط حمله ای مرگبار را برای بارسلونا تشکیل خواهند داد. لوتارو مورد توجه رئال مادرید و چند باشگاه لیگ انگلیسی هم قرار دارد اما به نظر می رسد که نیوکمپ را برای آینده اش انتخاب کرده است.

# بدون - توهین
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.