پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دستور عجیب مدیر بارسلونا؛ هر کسی من را قبول ندارد، برود

زمان ارسال : چهارشنبه 20 فروردین 1399
جوزپ ماریا بارتومئو مدیر بارسلونا فرمان عجیبی را به مدیران باشگاه در جلسه روز دوشنبه داد. این جلسه قرار بود که برای بررسی تاثیر اقتصادی بحران کرونا روی بارسلونا باشد اما بارتومئو جلسه را به شدت جدی گرفت و گفت که باید مواضعش اجرا شوند و هر کسی حرفهایش را قبول ندارد، می تواند استعفا بدهد و برود.

بر اساس قوانین مدیر بارسلونا نمی تواند مدیران تیم را اخراج کند اما می تواند سمت های انها را تغییر بدهد. در حقیقت بارتومئو مدیران تیمش را تهدید کرد که اگر مواضعش را قبول نداشته باشند، پست های آنها را تغییر می دهد و سمت های کوچک تر را به آنها می دهد.

بارومئو بر اساس اساسنامه باشگاه بارسلونا نمی تواند در انتخابات بعدی شرکت کند و برخی از اعضای هیات مدیره تحرکایت را برای پیدا کردن جانشین برای وی آغاز کرده اند. این مسئله باعث شده تا انشقاق و اختلاف میان مدیران بارسلونا شدت بگیرد. لو رفتن قرارداد بارسلونا با یک شرکت برای تخریب وجهه بازیکنان و پیشکسوتان و تطهیر چهره مدیران هم باعث شده است تا بحران مدیریتی بیش از پیش باشد.

بارتومئو در جلسه روز سه شنبه به مدیران تیمش گفت که در حال حاضر همه باید به فکر کمک به باشگاه باشند و هیچ کس نباید برای خودش کمپین تبلیغاتی شرکت در انتخابات راه بیاندازد، در غیر این صورت عواقب سنگینی در انتظار فرد خاطی خواهد بود.

# بدون - توهین
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.