پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیش بازی اسپانیول بارسلونا

زمان ارسال : شنبه 29 آبان 1400
بازی بارسلونا و اسپانیول بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود، اما آمار و ارقام می گوید که اسپانیول هنوز یک بازی خارج از خانه را نبرده است. در دیدارهای نیوکمپ، بارسا 13 پیروزی اخیر را به دست آورده و در مجموع 40-3 است. موضوع دیگر آبی و سفید بودن در ورزشگاهشان است که در آن خیلی قوی تر هستند. بلوک ویسنته مورنو به خوبی فوتبال بازی می کند و قرار است بایستد زیرا می داند که این مسابقه در موقعیتی در جدول که امتیاز مساوی است چقدر برای هوادارانش مهم است.

پس از تغییر مربی، بازیکنان بارسا در این مسابقه تمام تلاش خود را می کنند تا ژاوی را متقاعد کنند و همچنین از دستورات او پیروی کنند. دقیقاً این یکی از مشکلات بزرگ باشگاه بارسلونا در چند وقت اخیر بوده است که نتوانسته در تمام بازی ها لحن عالی خود را حفظ کند. با ژاوی روی نیمکت که می توان آن را بدیهی دانست.

عامل میدان نیز می تواند تأثیرگذار باشد زیرا بارساها به ادعای ژاوی بیشتر از آنچه در این فصل انجام داده اند به استادیوم می روند. این امکان وجود دارد که این رقم مانند روز مادرید نباشد، اما می تواند نزدیک تر شود، زیرا تمایل به مشاهده اولین بازی ژاوی در ورزشگاه وجود دارد. حالا سرمربی بارسا باید انتخاب کند و تلاش کند. اسپانیول می خواهد حقه های خود را انجام دهد و بازی های بسیار خوبی در این فصل انجام داده است. همه چیز باز است و این بهترین فوتبال است که در نهایت باز می گردد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.