پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یک تصمیم بزرگ یا الآن یا هیچ وقت

زمان ارسال : چهارشنبه 24 شهریور 1400
به نام خدا
بعد از بازی دیشب همه به طور واضح دیدن که بارسا تحت هدایت رونالد کومان به طور واضح توان رقابت با بزرگان اروپا رو نداره تحت هدایت یک مربی لج باز که سعی میکنه به جای ترمیم تیم ، با تغییر فلسفه تهاجمی بارسا دوباره تیم رو به اوج برگردونه مربی که جسارت ریسک کردن و نیمکت نشین کردن بازیکنانی مثل آلبا یا بوسکتس برای تغییر نسل رو نداره .
خب باید بگیم که بارسا نسبت به زمان والورده پیشرفت بی نظیری داشته و تحت هدایت کومان تونستیم جوانانی رو به عنوان یار تعویضی وارد بازی کنیم که می تونن هر تیمی رو به زانو در بیارن . اما باید بگم که تنها نکته ای که باعث برتری کومان نسبت به والورده یا ستین میشه همین بازی دادن به حوان ها است اماکومان متاسفانه کسی نیست که این جوانان رو طبق فلسفه باشگاه بازی بده و نمی تونه تاکتیک های خودش رو پیاده کنه . بارسا تیمی بود که با تیکی تاکا هر حریفی رو میخ کوب می کرد هر چقدر هم که بزرگ باشه ولی کومان دیشب نشون داد که در مقابل تیمای بزرگ یک ترس بزرگ داره طوری که تیم رو مجبور میکنه در بازیای بزرگ به طور کامل دفاع مطلق بکنن و هیچ برنامه و نقشه ای برای ضد حمله نداره در صورتی که بارسا زمانی خطرناک ترین تیم ضد حمله ای جهان بوده .
میانگین سنی بارسا نسبت به دو سال قبل که مقابل بایرن بازی کردیم به طور شدیدی پایین اومده اما هیچ اثری از پرس سنگین در بازیای بزرگ دیده نمیشه که به خاطر ترس کومانه .
من تا قبل از بازی دیشب از کومان به خاطر بازی دادن به حوان ها به طور کامل حمایت می کردم و می گفتم که تا آخر فصل باید بمونه ولی بعد از نمایش دیشب و بازی دفاعی بارسا که به نظرم ترسو ترین بارسای تاریخ بود دیگه نمیشه دلیلی برای موندن کومان پیدا کرد .
کومان ماموریت مهمی تو بارسا داشت و اون هم جوون کردن تیم و روی کار آوردن جوان های لاماسیا بود پس ماموریت کومان در بارسا انجام شده . ادامه این پروژه احتیاج به شخصی داره که بتونه با تاکتیک هاش تیم حریف رو کامل منهدم کنه و تنها چیزی که می دونم اینه که این شخص کومان نیست!
حالا باید تصمیم گرفته بشه فصل رو با کومان ادامه بدیم و شاید بدون جام بمونیم یا ریسک تغییر مربی رو همین الآن بپذیریم و انجام بدیم . دقت کنید سال 2020 بارتومئو این اشتباه رو کرد و با عوض نکردن والورده در اول فصل و به جاش تغییر مربی در اوج رقابت زمینه شکست تحقیر آمیز 8-2 رو رو به وجود آورد .
اگر بخوایم با کومان ادامه بدیم نباید در نیم فصل دست به تغییری بزنیم ولی اگر قصد تغییر مربی داریم همین الان که رقابت ها اوج نگرفتن بهترین زمانه .
گزینه های زیادی برای تغییر وجود داره ولی باید نتخاب درستی انجام بشه
تن هاگ / یواخیم لوو / ژاوی / پمینتا
و شاید چند گزینه دیگه هم باشه اما به نظر من تن هاگ بهترین گزینه هست چون هم مربی تاکتیکی هست هم به جوون ها اطمینان میکنه به عبارت دیگه ما با انتخاب تن هاگ علاوه بر جوون گرایی که کومان داره انجام میده دوباره به سبک فوتبال تهاجمی / تک ضرب و زیبای خودمون برگردیم .
من به عنوان کسی که عاشق بارسا هست میگم اگر لاپورتا پولی برای به خدمت گرفتن اولمو یا هالند کنار گذاشته حاضرم اونا نیان ولی مربی به تیم بیاد که با تاکتیک بازی کنه و با فلسفه باشگاه کار بکنه .
گزینه بعدی یواخیم لوو هست که یک مربی آلمانیه که ی زمانی آلمان رو قهرمان جهان کرد اما کسی نیست که فلسفه باشگاه رو بدونه و تیماش هیچ وقت تیکی تاکا و حمله مطلق بازی نمی کنن اما باز هم گزینه خوبیه ولی باز هم میگم تن هاگ گزینه بهتری هست و اگه لاپورتا قصد تغییر داره باید پول فسخ تن هاگ رو بپردازه و اون رو بیاره
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.