پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ژاوی یا مارتینز ؟ بارسا وارد کدام راه می شود

زمان ارسال : پنجشنبه 1 مهر 1400
به نام خدا
دوستان به نظر میاد گزینه های مربی گری در بارسا روز به روز دارن کمتر میشن و داریم به شناخت مربی عدی بارسا نزیک میشیم در روز های ابتدایی بعد از شکست با بایرن صحبت های زیادی در مورد تن هاگ شد اما به نظر ماد تن هاگ هم جزو شایعات بوده و فعلا نمی تونیم شاهد حضور اون باشیم به نظر میاد که سایر گزینه های مطرح شده از سوی رسانه ها هم مثل تن هاگ دارن کنار میرن و فقط دو نام باقی می مونه ژاوی هرناندز یا روبرتو مارتینز
در اینکه کدوم یکی ا این دو شانس بیشتری برا مربی گری در بارسا رو دارن هیچ اطلاعاتی وجود نداره اما به نظرم بخش زیادی از هیئت مدیره خواهان اومدن مارتینز هستن .
اما برسیم به بررسی گذشته این مربی ها و سبک و تاکتیک بزی تیم هاشون :
رورتو مارتینز :
این مربی قبلا در پست هافبک دفاعی برای تیم هایی مثل رئال زاراگوزا / ویگان اتلتیک / سوانزی / لستر سیتی و... بازی کرده و در فصل 93/94 هم با رئال زاراگوزا تونستن با شکست رئال مادرید در فینال جام حذفی فاتح این جام بشن .
مارتینز در سوانزی علاوه بر بازیکن در فصل 2007/2008 مربی گری هم کرده و تونسته این تیم رو از راهی لیگ برتر انگلیس بکنه و در این فصل به عنوان بهترین مربی لیگ دسته اول انگلیس انتخاب شد .
مارتینز در فصل 2012/2013 تیم ویگان اتلتیک روبا پیروزی مقابل منچستر سیتی فاتح جام حذفی انگلیس کرده و در پایان همین فصل از هدایت این تیم جدا شد و هدایت اورتون را بر عهده گرفت .
این مربی در سال 2016 به عنوان سرمربی بلژیک انتخاب شد و تونست در سال 2018 بلژیک رو به عنوان سومی جام جهانی برسونه .
شیوه بازی :
تیم های تحت هدایت اون معمولا با سیستم 343 بازی می کنن و در جام جهانی 2018 هم بلزیک جام رو با سیستم 343 شروع کرد اما در دیدار مقابل برزیل مارتینز برای مهار خط حمله قدرتمند برزیل دست به تغیرر سیستم و استفاده از ترکیب 433 زد که نتیجه خوبی هم داد .
ژاوی :
خب با این شخص به احتمال خیلی زیاد همگی آشنایی کامل دارید و نیازی به ارائه جزئیات نیست .
این بازیکن در دوران مربی گری به عنوان مهندس خط هافبک شناخته میشد و در سبک تیکی تاکا تبحر خاصی داره و انتخابش به عنوان سرمربی با توجه به هافبک های با استعداد و جوان بارسا مثل پدری / پویج / گاوی و ... می تونه باعث پیشرفت زیادی در شیوه بازی اونها بشه .
شیوه بازی :
این مربی از زمان انتخاب به عنوان مربی السد با استفاده از سیستم 433 و با ارائه بازی تک ضرب و سرعتی و با پاسکاری های سرگیجه اور تونسته در لیگ این کشور به افتخارات زیادی برسه .
نتیجه گیری
انتخاب ژاوی به عنوان سر مربی بارسا نسبت به مارتینز منطقی تره تکرار می کنم نسبت به مارتینز
مارتینز در دوران مربی گری خودش بیشتر از سیستم 343 استفاده کرده و نشون میده که این مربی هیچ تفاوتی با کومان برای بارسا نداره به همین خاطر ژاوی باید در اولویت باشه تا شاید بتونه بارسا رو دوباره به همون تیم سابق تبدیل کنه .
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.