پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چند نکته در آستانه بازی با ناپولی

زمان ارسال : دوشنبه 25 بهمن 1400
به نام خدا
دوستان با توجه به شرایطی که دیشب باز هم از تیم دیدیم و باز هم ضعف آشکار تیم در کار های دفاعی تمام برنامه های تاکتیکی و ترکیبی بارسلونا در زمین را به هم زد لازمه که با برنامه دقیقی در مقابل ناپولی قرار بگیریم . چه بخواهیم چه نخواهیم تیم در خط دفاعی ضعف شدیدی دارد و این ضعف به اندازه ای خودش را در بازی ها نشان می دهد که تیم حتی زمانی که با سه گل اختلاف از حریف پیش است باز هم ترس از برگشت رقیب را در سبک بازی و دفاع کردن تیم می توان به وضوح دید .

نباید فراموش کنیم که در چند سال گذشته چند بار مقابل رقبا در بازی برگشت کامبک خوردیم به خاطر اینکه نتوانستیم در بازی رفت از تمام موقعیت های خود استفاده کنیم و کار رقیب را یکسره کنیم . بارسا تیمی با ضعف شدید دفاعی است و قرار گرفتن این تیم در بازی برگشت در ایتالیا مقابل هواداران ناپولی مطمئنا مشکل ساز خواهد شد . پس در نتیجه باید در بازی پنجشنبه شب تا جایی که می توانیم دروازه ناپولی را باز کنیم . حتی زدن چهار گل هم نمی تواند در بازی برگشت با این خط دفاعی حاشیه امنی برای تیم باشد . پس تیم باید برای زدن گل های زیاد برنامه های خاصی داشته باشد .

نکته اول : جذب فران تورس یک حرکت هوشمندانه از سوی مدیریت برای بازی با مهاجم سایه بود و در سه بازی گذشته هم این نکته به وضوح دیده شده که بارسلونا با فران تورس به عنوان نوک کاذب بازی خواهد کرد و این سیستم بازی تیم بوده است . اما اگر بخواهیم منطقی باشیم این سیستم حداقل در سه بازی گذشته آن طور که باید جواب نداده . درسته که تورس در این پست موفق شده در سه بازی 2 پاس گل ثبت کند ولی مشکل گلزنی تیم و استفاده نکردن از موقعیت ها همچنان در تیم دیده می شود . بهترین راه کار برای این مشکل این است که تورس را برای بازی پنجشنبه به وینگر چپ منتقل کنیم و اوبامیانگ را فیکس کنیم . شاید به دلیل ناهماهنگی یا مشکلاتی دیگر اوبامیانگ توانایی فیکس بازی کردن را نداشته باشد که در این صورت می توان از لوک دیونگ و برایتویت به عنوان مهاجم هدف استفاده کرد . در هر صورت از نظر بنده مقابل ناپولی باید تورس را به وینگر چپ انتقال دهیم و با نوک تخصصی بازی کنیم . سانتر های ترائوره و تورس برای یک مهاجم نوک تخصصی می تواند بسیار موثر باشد .

نکته دوم : برداشتی که من از بازی دیشب داشتم و طبق گفته خیلی دیگر از دوستان بعد از بیرون رفتن فرانکی دیونگ بارسلونا نبض بازی در خط هافبک را از دست می دهد پس حضور او برای این بازی حیاتی است . در سیستمی که ژاوی برای بارسا در این فصل در نظر گرفته حضور بوسکتس نیز مهم است پس نمی توان او نیز نیمکت نشین کرد . و پدری و گاوی به خاطر تاثیر زیادی که در خط هافبک و حمله می کذارند باید در ترکیب حضور داشته باشند . پس با شرح این نکته نتیجه می کیریم که بهترین سیستم برای بازی پنجشنبه 343 است . تا بتوانیم با چهار هافبک نبض مرکز میدان را در اختیار بگیریم و به خوبی خط حمله را تغیه کنیم .

نکته سوم : حضور آرائوخو برای استحکام خط دفاعی بسیار مهم است همانطور که دیشب هم مشاهده شد او به عنوانی کمربند خط دفاعی تیم را نفوذ ناپذیر نگه می دارد . مشخص نیست که او به این بازی خواهد رسید یا نه اما در هر حال میدوارم که بتوانیم عملکرد دفاعی خوبی را ارائه دهیم .

وقتی که برای خط دفاعی تیم هیچ برنامه تقویتی وجود نداشته باشد پس چاره ای جز زدن گل های زیاد برای پیروزی در دوئل های بزرگ نیست . این شرایط بارسای این فصل است تیمی که هر چقدر هم در حمله و هافبک تقویت شود و خوب عمل کند ضعف خط دفاعی از تیم امتیاز می گیرد .

اگر هنوز هم فکر می کنید که جذب بازیکنی مثل هالند مهم تر از تقویت خط دفاعی است به نظرم بهتره که خیلی بیشتر بازی های تیم رو دنبال کنید تا متوجه مشکل اصلی تیم بشید .

جذب هالند مهم است چه از لحاظ اقتصادی و چه از لحاظ ورزشی دز زمین بازی ولی مهم ترین منطقه برای تقویت تیم در این دوره خط دفاعی است .
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.