پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اغاز برنامه لاپورتا برای به هم زدن رویای رئال

زمان ارسال : جمعه 29 بهمن 1400
به نام خدا
دوستان در ابتدا بگم که منبع خبر ال ناسیونال هست و می دونم الان خیلی نا امید شدید ولی دقت کنید که این بار به نظر خبر گفته شده به واقعیت نزدیک خواهد بود .

ابی اناری ها در دیدار رفت پلی اف لیگ اروپا مقابل ناپولی علی رغم موقعیت های فراوان موفق به پیروزی نشدند و هضم چنین اتفاقی برای بارسلونا بسیار سخت است . به گزارش ال ناسیونال به نظر می رسد خوان لاپورتا تمایل دارد تا با فروش جوردی البا ، شرایط حضور ارلینگ هالند در بارسلونا را فراهم کند .
به نقل از این رسانه لاپورتا قصد دارد تا هالند را به بارسا بیاورد اما از پیچیدگی این انتقال اگاه است . فارغ از پرداخت مبلغی نجومی برای این انتقال پدر ارلینگ هالند هم از این معامله سهم خواهد داشت . این تازه نصف ماجرا است و مسئله بعدی ثبت اسم این بازیکن در لالیگا با قوانین سخت گیرانه و دستمزد نجومی است .

به نظر برنامه لاپورتا برای انجام این کار فروش بازیکنان کهنه کار تیم که دستمزد زیادی می گیرند است . سرخی روبرتو در استانه جدایی قرار دارد و پیکه نیز در سال های پایانی فوتبال خود به سر می برد . اما مشکل بارسا این است که پروژه جذب هالند باید در همین تابستان به انجام برسد به همین دلیل باید در همین تابستان بابازیکنانی که دستمزد زیادی می گیرند خداحافظی کرد .

فروش البا یا بوسکتس و یا جرارد پیکه در کنار تمدید نکردن با سرخی روبرتو می تواند سقف دستمزد تیم را شذیذا کاهش دهد .

از میان چهار نفر نام برده شده خروج روبرتو قطعی به نظر می رسد . در مورد سه نفر دیگر اما شرایط کاملا متفاوت است در مورد بوسکتس به نظر ژاوی اطمینان زیادی به این بازیکن دارد و این بازیکن حداقل فصل آینده نیز کاپیتان تیم خواهد بود . اما دو گزینه دیگر در خط دفاعی هستند .

چندین هفته است که گفته شده بارسا در تابستان به طور کامل در تمامی پست های خط دفاعی تقویت خواهد شد . و این به معنای کم شدن نقش پیکه والبا خواهد بود . خروج این دو بازیکن می تواند سقف دستمزد تیم را شدیدا کاهش دهد اما همچنان نظر ژاوی در این مورد مشخص نیست . بارسا به نظر هر طوری که شده به دنبال جذب هالند است و لاپورتا هم کسی نیست که به خاطر گاو های مقدس شکست در این پروژه را بپذیرد .

خروج آلبا بارسلونا را نیازمند جذب همزمان دو دفاع چپ تخصصی در تابستان می کند . از گریمالدو بازیکن سابق تیم به عنوان اصلی ترین گزینه برای تقویت تیم نام برده می شود . گایا نیز گزینه دیگری است که می تواند جذب شود اما جذب او به مراتب سخت تر از گریمالدو خواهد بود . گزینه های دیگری چون تاگلیافیکو نیز حضور دارند . در این بین اطمینان به بالده هم می توانست یک گزینه باشد اما ژاوی به نظر فعلابه این بازیکن اطمینان ندارد .

خروج پیکه هم تیم را در خط دفاعی به تقویت بیشتری محتاج می کند . اگر منطقی باشیم بارسا با جذب هالند هیچ بود جه ای برای خرید مدافع نخواهد داشت و احتیاج به جذب بازیکن به صورت ازاد یا قرضی دارد . از کریستنسن ، رودیگر و ازپیلیکوئتا به عنوان گزینه های تقویت تیم نام برده می شود . البته گزینه هایی مانند دلیخت و کونده هستند اما به احتمال زیاد با جذب هالند دیگر امکان خرید انها وجود نخواهد داشت .

نکته : در خبری که ال ناسیونال منتشر کرده فقط فروش البا مطرح شده و بقیه مطالب نظر شخصی بنده بوده است .

با همه این تفاسیر جذب هالند از نظر من حرکت غیر منطقی است به دلیل اینکه مانع تقویت کامل خط دفاعی می شود .
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.