پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

امروز از همیشه متحد تر هستیم

زمان ارسال : سه شنبه 10 اسفند 1400
به نام خدا
فرقی نمیکنه که چه مسیری رو پشت سر گذاشتیم
فرقی نمیکنه که چقدر سختی کشیدیم
فرقی نمیکنه که چقدر رقبا از ضعفمون خوشحال بودن
حالا ما در مسیری قرار داریم که رسیدن به اون اجتناب ناپذیره . در موقعیتی قرار داریم که هیچ تیمی نمی تونه متوقفمون کنه . ما با تکیه بر تاریخ خودمون ، با تکیه بر فلسفه و مکتب یوهان کرویف دوباره یک نسل جدید به جهان معرفی کردیم . نسلی که حالا طوری داره میدرخشه که شاید به اعتقاد خیلی ها توانایی ساختن یک امپراطوری قدرتمند تر از بارسای گواردیولا رو هم داشته باشه .

ما هنوز در ابتدای کا قرار داریم و خیلی از بازیکنای نسل جدیدمون دارن اولین فصلشون رو در تیم تجربه میکنن اما هر کدومشون طوری بازی میکنن که انگار 10 ساله که دارن تو بالا ترین سطح بازی میکنن .

بعد نزدیک به 10 سال بارسا دوباره موفق شد با تکیه بر مدرسه کرویف هافبکی رو به تیم اصلی بیاره که حالا خیلی ها حسرت داشتنش رو می خورن ( گاوی ) و بالاخره پس سال ها ضعف در استعداد یابی و از دست دادن جواهر های ناب فوتبال ، پسری رو از جزایر قناری جذب کردن که در کمتر از یک سال تونست کل اروپا رو انگشت به دهان بکنه ( پدری ) .

این دو نفر دارن راهی رو در پیش میگیرن که سال ها پیش دو اسطوره دیگه هم در اون حرکت کردن . اصلا قسط مقایسه کردن گاوی و پدری رو با ژاوی و اینیستا ندارم و اصلا نمی خوام با این کار انتظار شما رو از این دو نفر بالا ببرم چون همیشه باور داشتم که بارسلونا میتونه یک نسل پیشرفته تر از بارسای پپ بسازه و به موفقیت های بیشتری برسه .

از سال 2020 به بعد و اتفاقات تلخی که افتاد و اصلا نمی خوام دو باره یادمون بیاد ، بارسا انقدر تغییر کرده که حالا در ترسناک ترین ورژن شاید 5 ساله اخیر خودش قرار داشته باشه . بدون مسی ، بدون سوارز ، بدون نیمار و سایر بازیکنای درخشان سال ها قبل بارسلونا باز هم در اوج خودش قرار داره و این حداقل برای من یک نفر ارامش بخشه .

اما این بار دیگه به هیچ عنوان نباید اجازه توقف به خودمون بدیم ، نباید اجازه بدیم تیم های دیگه بازیکنای آینده دارمون رو بدزدن . باید تک تک بازیکنای جوون خودمون رو حفظ کنیم و در وهله اول با استفاده از لاماسیا و در مرحله بعد با جذب استعداد های جوون دیگر تیم ها پایه های این امپراطوری که تازه داره شکل میگیره رو محکم تر کنیم .

امروز از همیشه متحد تر هستیم و در کنار هم تا رسیدن به هدفمون تا ابد کنار بزرگترین و زیباترین باشگاه فوتبال جهان می مونیم و حماسی ترین اتفاقات ممکن رو رقم میزنیم .

زنده باد بارسا
زنده باد اسرار امیز ترین ایالت جهان ( کاتالونیا )
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.